LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2de hands verkopen voor NIEUW bij MEDION

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Dutch_com_freak

Re: 2de hands verkopen voor NIEUW bij MEDION

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

PC boeren genoeg hoor, die sterven nog lang niet uit. Je kunt er nog altijd terecht voor deskundig advies.. als je dat nodig hebt.
Trouwens vindt ik dat een zeer flauwe opmerking... ALS je dan al zo voor medion bent... ga dan ook lekker terug naar de aldi voor je software en hardware probleempjes en blijf dan met je rommel weg bij de deskundigen.... 8) dus eerst een pc goed koop kopen bij de slager en dan bij de deskundige komen... "het werkt niet... er zit een worst in me processor...." 8)

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

------------------------------------------------------
blijf dan met je rommel weg bij de deskundigen.
------------------------------------------------------

Die klanten accepteerde ik wel toen ik nog repareerde.
Ik schreef wel als eerste FL50.- op de rekening.
Dat was de het geld dat mij niet gegund werd toen ze het apparaat kochten.
Afstraffen dus.

Dutch_com_freak

Ik weiger ze liever :) en ik stuur ze vriendelijk door naar de verkoper van de aperatuur... zelfde geld voor dell ik bespaar die 50 euri liever op mijn gemoeds rust :) me medewerkers nemen zo nu en dan er wel eens 1tje aan... maar als ik dan die technische Dienst in loop en er staat weer z'n sch...bak dan gaan me haren al weer overeind staan....

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

--------------------------------------------------------
maar als ik dan die technische Dienst in loop en er staat weer z'n sch...bak dan gaan me haren al weer overeind staan....
-------------------------------------------------------

We hebben allemaal zo onze voorkeuren wat reparatie betreft.
Je hoeft niet coulant te zijn met de prijs want je hebt de pc immers niet verkocht.
Gewoon rekenen dus.

Dutch_com_freak

das opzich het probleem ook niet... maar wat erger is is dat hardware die gebruikt wordt gewoon niet te krijgen is en dat als je het vervangt je rekening moet houden met alle stekkertjes en dingetjes in de pc want is wel leuk hoor 80.000 aansluitingen maar gaat er 1 ding stuk moet je bijwijs van spreken er 12 vervangen... waarvan je er 2 niet kan vervangen en de rest appart moet gaan aansluiten en vervolgens het zo goedkoop mogenlijk moet dus tijd en geld is er niet om een goeie kaart er in te doen die wel alles ondersteund en vervolgens loopt de klant naar buiten met eigenlijk nog een half werkend systeem en waarschijnlijk een beetje een vrok van... kunnen ze daar nou nix goed repareren... volgende keer ga ik wel naar de buurman... laat ze dan eerst maar naar de buurman gaan en dan bij mij ;-) dan kan ik mezelf nader verklaren 8)

Gesloten