LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Breuk lijst asus

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gijssie3882

Breuk lijst asus

Ongelezen bericht door gijssie3882 »

Hallo.
Ik heb een Asus laptop gekocht in december 2010, na enkele maanden een breuk in de afdek lijst om het beeldscherm, is vervangen op kosten van de zaak waar ik hem heb gekocht goede service.
Nu weer een breuk volgens de verkoper geen productie fout, en zij gaan de schade niet vergoeden(garantie of niet).

Dekseldopje

Re: Breuk lijst asus

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Is de breuk op dezelfde plek ontstaan, of ergens anders? Is dat na een paar dagen gebeurd of zelfde dag van ontvangst. Ze kunnen dit verstaan onder user abuse want in hun optiek kan er geen 2 keer een breuk onstaan. Maar dit is niet met zekerheid te zeggen. Heb je misschien iets meer info, hoe het ontstaan is, is er iets gebeurd waardoor breuk ontstaan is.... En wat je verwacht van Asus/Winkel

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Hoe maak je het scherm open?
Vanuit het midden, of vanuit één van de kanten van het scherm?

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Nu weer een breuk volgens de verkoper geen productie fout, en zij gaan de schade niet vergoeden(garantie of niet).
Ik adviseer je de garantie te claimen. Het is nu de tweede keer in ongeveer een half jaar dat hetzelfde mankement aan de laptop optreedt. Het lijkt er sterk op dat dit product gebrekkig is.

Als het product niet gerepareerd kan worden heb je recht op een nieuwe laptop.

Gesloten