Hallo.
Ik heb een Asus laptop gekocht in december 2010, na enkele maanden een breuk in de afdek lijst om het beeldscherm, is vervangen op kosten van de zaak waar ik hem heb gekocht goede service.
Nu weer een breuk volgens de verkoper geen productie fout, en zij gaan de schade niet vergoeden(garantie of niet).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Breuk lijst asus
-
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25
Re: Breuk lijst asus
Is de breuk op dezelfde plek ontstaan, of ergens anders? Is dat na een paar dagen gebeurd of zelfde dag van ontvangst. Ze kunnen dit verstaan onder user abuse want in hun optiek kan er geen 2 keer een breuk onstaan. Maar dit is niet met zekerheid te zeggen. Heb je misschien iets meer info, hoe het ontstaan is, is er iets gebeurd waardoor breuk ontstaan is.... En wat je verwacht van Asus/Winkel
Re: Breuk lijst asus
Hoe maak je het scherm open?
Vanuit het midden, of vanuit één van de kanten van het scherm?
Vanuit het midden, of vanuit één van de kanten van het scherm?
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Breuk lijst asus
Ik adviseer je de garantie te claimen. Het is nu de tweede keer in ongeveer een half jaar dat hetzelfde mankement aan de laptop optreedt. Het lijkt er sterk op dat dit product gebrekkig is.Nu weer een breuk volgens de verkoper geen productie fout, en zij gaan de schade niet vergoeden(garantie of niet).
Als het product niet gerepareerd kan worden heb je recht op een nieuwe laptop.