Dan moet de handige jongen van de reparatiedienst geen plichten van PB opgedragen krijgennevermind schreef:Dit kan dan ook met het vervangen moederbord gebeuren, door een handige jongen van de reparatiedienst.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Helemaal correct.nevermind schreef:Teunbosseman schreef:Kan me voorstellen dat als een artikel garantie heeft er richtlijnen kunnen zijn om een defect te herstellen om zo de levensduur te garanderen of verdere schades te voorkomen danwel andere zaken uit te sluiten.BBCS schreef:Als een klant bij mij komt met een PB en dat contact is kapot, ga ik die echt wel repareren, wat PB ook zegt.
Ben ik met je eens, maar als er zoals bij jouw geen garantie meer is, dan bepaal je toch zelf wat je voor onderdelen je wilt laten/vervangen.
Dit zie je toch vaker, dat de kosten van werkuren soms hoger zijn,dan de nieuwprijs .
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Packerd Bell. A.k.A Packerd hell. Destijds. Tegenwoordig zijn ze onderdeel van e-machines en schijnt het ietsjes beter te zijn.Teunbosseman schreef:nevermind schreef:Alleen uit interesse, dat je deze keuze gemaakt hebt, om een PB te kopen.
Waarom zou ik niet voor PB kiezen ? Vanwege problemen ? Wel ook met asus , acer, samsungs , dells, lenova, medion etc etc etc.
H.P. = Helse producten.
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Je bent slecht voorgelicht: Packard-Bell is overgenomen door Acer.olaf79 schreef: Packerd Bell. A.k.A Packerd hell. Destijds. Tegenwoordig zijn ze onderdeel van e-machines en schijnt het ietsjes beter te zijn.
H.P. = Helse producten.
HP= Hewlet-Packard. Heeft niets met Packard-Bell te maken.
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
emachines en packard bell zijn beide van Acer, als je dat bedoelt.BBCS schreef:Je bent slecht voorgelicht: Packard-Bell is overgenomen door Acer.olaf79 schreef: Packerd Bell. A.k.A Packerd hell. Destijds. Tegenwoordig zijn ze onderdeel van e-machines en schijnt het ietsjes beter te zijn.
H.P. = Helse producten.
Nee, maar het zijn net zulke helse systemen.HP= Hewlet-Packard. Heeft niets met Packard-Bell te maken.
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
olaf79 schreef:emachines en packard bell zijn beide van Acer, als je dat bedoelt.BBCS schreef:Je bent slecht voorgelicht: Packard-Bell is overgenomen door Acer.olaf79 schreef: Packerd Bell. A.k.A Packerd hell. Destijds. Tegenwoordig zijn ze onderdeel van e-machines en schijnt het ietsjes beter te zijn.
H.P. = Helse producten.
Nee, maar het zijn net zulke helse systemen.HP= Hewlet-Packard. Heeft niets met Packard-Bell te maken.
Elke PC naam heeft wel wat, Dell wordt door de een verguisd door een ander opgehemeld. Heb een zaklijke Dell, en een prive PB......afgezien van een enkele vastlopertje geheel geen problemen..........helse systemen....veelal ook hoe de grbuiker ermee omgaat.
Mijn PB draait op VISTA, ook hier genoeg over te lezen terwijl ik geheel geen problemen ermee heb,
Zoveel systemen, zoveel problemen, zoveel namen / merken zoveel gebreken.
Mijn PB is weer gemaakt door een handig persoon en gewoon gesoldeerd eb kosten......bieeeeertjeeeeee !!
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Mee eens.Teunbosseman schreef:Elke PC naam heeft wel wat, Dell wordt door de een verguisd door een ander opgehemeld. Heb een zaklijke Dell, en een prive PB......afgezien van een enkele vastlopertje geheel geen problemen..........helse systemen....veelal ook hoe de grbuiker ermee omgaat.
Mijn PB draait op VISTA, ook hier genoeg over te lezen terwijl ik geheel geen problemen ermee heb,
Zoveel systemen, zoveel problemen, zoveel namen / merken zoveel gebreken.
Mijn PB is weer gemaakt door een handig persoon en gewoon gesoldeerd eb kosten......bieeeeertjeeeeee !!
Natuurlijk heb je bij elk merk wel enkele probleem exemplaren. De een meer dan de ander. PB stond er vroeger gewoon om bekend dat de systemen niet zo geweldig waren. En het is moeilijk zo'n naam van je af te schudden...
Dell verliest in rap tempo marktaandeel. Dat komt doordat de zakelijke gebruiker Dell rechts laat liggen wegens een slechte naam, te veel problemen en te weinig service.
Wat betreft Vista: prima besturingssysteem als je de juiste drivers hebt, zo niet dan heb je een probleem. De windows xp modus in sommige versies van windows 7 is trouwens geweldig.
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Heb altijd Toshiba gehad met name de TECRA serie en daar had ik vroeger meer problemen mee. Ook een goede naam kan je tegen zitten ivm de hoge verwachtigingen.olaf79 schreef:Mee eens.
Natuurlijk heb je bij elk merk wel enkele probleem exemplaren. De een meer dan de ander. PB stond er vroeger gewoon om bekend dat de systemen niet zo geweldig waren. En het is moeilijk zo'n naam van je af te schudden...
Dell verliest in rap tempo marktaandeel. Dat komt doordat de zakelijke gebruiker Dell rechts laat liggen wegens een slechte naam, te veel problemen en te weinig service.
Wat betreft Vista: prima besturingssysteem als je de juiste drivers hebt, zo niet dan heb je een probleem. De windows xp modus in sommige versies van windows 7 is trouwens geweldig.
Dell verliest rap marktaandeel ? Ken wel enkele zakelijk gebruikers welke uietrmate tevreden zijn met de service. Prijstechnisch aan de hoge kant maar ook ik heb met mn zakelijk Dell geheel geen problemen. Heb ondetussen enkele Asusen softwarematig gemaakt maar daar heb ik weer geen goede ervaringen mee.......drama machines.
Juiste drivers heb je voor elk systeem nodig, heeft niks met vista te maken. Ook mijn vista heeft de xp look opdat ik prettig werken vindt.
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Olaf bedoeld, de XP Modus, welke je op de Windows 7 versies kan installeren.Teunbosseman schreef:Heb altijd Toshiba gehad met name de TECRA serie en daar had ik vroeger meer problemen mee. Ook een goede naam kan je tegen zitten ivm de hoge verwachtigingen.olaf79 schreef:Mee eens.
Natuurlijk heb je bij elk merk wel enkele probleem exemplaren. De een meer dan de ander. PB stond er vroeger gewoon om bekend dat de systemen niet zo geweldig waren. En het is moeilijk zo'n naam van je af te schudden...
Dell verliest in rap tempo marktaandeel. Dat komt doordat de zakelijke gebruiker Dell rechts laat liggen wegens een slechte naam, te veel problemen en te weinig service.
Wat betreft Vista: prima besturingssysteem als je de juiste drivers hebt, zo niet dan heb je een probleem. De windows xp modus in sommige versies van windows 7 is trouwens geweldig.
Dell verliest rap marktaandeel ? Ken wel enkele zakelijk gebruikers welke uietrmate tevreden zijn met de service. Prijstechnisch aan de hoge kant maar ook ik heb met mn zakelijk Dell geheel geen problemen. Heb ondetussen enkele Asusen softwarematig gemaakt maar daar heb ik weer geen goede ervaringen mee.......drama machines.
Juiste drivers heb je voor elk systeem nodig, heeft niks met vista te maken. Ook mijn vista heeft de xp look opdat ik prettig werken vindt.
Alleen op de duurdere uitvoeringen, en bedoeld om hardware, welke niet op Windows 7 meer werkt, toch nog werkend te krijgen.
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
De vraag is hoeveel drivers het besturingssysteem meelevert en hoeveel fabrikanten dus zelf nog moeten ontwikkelen. Bij vista was dat vrij beroerd geregeld. In Windows 7 een stuk beter.Teunbosseman schreef:Heb altijd Toshiba gehad met name de TECRA serie en daar had ik vroeger meer problemen mee. Ook een goede naam kan je tegen zitten ivm de hoge verwachtigingen.olaf79 schreef:Mee eens.
Natuurlijk heb je bij elk merk wel enkele probleem exemplaren. De een meer dan de ander. PB stond er vroeger gewoon om bekend dat de systemen niet zo geweldig waren. En het is moeilijk zo'n naam van je af te schudden...
Dell verliest in rap tempo marktaandeel. Dat komt doordat de zakelijke gebruiker Dell rechts laat liggen wegens een slechte naam, te veel problemen en te weinig service.
Wat betreft Vista: prima besturingssysteem als je de juiste drivers hebt, zo niet dan heb je een probleem. De windows xp modus in sommige versies van windows 7 is trouwens geweldig.
Dell verliest rap marktaandeel ? Ken wel enkele zakelijk gebruikers welke uietrmate tevreden zijn met de service. Prijstechnisch aan de hoge kant maar ook ik heb met mn zakelijk Dell geheel geen problemen. Heb ondetussen enkele Asusen softwarematig gemaakt maar daar heb ik weer geen goede ervaringen mee.......drama machines.
Juiste drivers heb je voor elk systeem nodig, heeft niks met vista te maken. Ook mijn vista heeft de xp look opdat ik prettig werken vindt.
De xp modus is geen xp look maar een xp virtuele machine die draait binnen windows 7 en je in staat stelt oudere programma's en hardware te draaien die niet meer worden ondersteund op windows 7. Dat gaat dus veel verder dan de xp compatibility modus in windows vista.
Re: Ook buiten de garantie bepaald Packard Bel hoe te repareren.
Ik heb hetzelfde gehad met een HP laptop. Bij HP zeiden ze ook dat het hele moederbord vervangen moest worden en ik beter een nieuwe laptop kon kopen maar dat was op dat moment geen optie voor mij.
Ik ben toen bij een klein reparatie shopje geweest waar ze het gewoon gesoldeerd hebben. Dit was alleen niet in Nederland maar er zijn in Nederland vast ook wel kleine bedrijfjes die dit kunnen/willen doen.
Ik moet wel zeggen dat na een jaar ongeveer het pennetje oververhit is geraakt en het stekkertje wat er in ging heeft gesmolten! Toen kon ik er dus niks meer mee. Maar toen had ik al een nieuwe laptop.
Ik ben toen bij een klein reparatie shopje geweest waar ze het gewoon gesoldeerd hebben. Dit was alleen niet in Nederland maar er zijn in Nederland vast ook wel kleine bedrijfjes die dit kunnen/willen doen.
Ik moet wel zeggen dat na een jaar ongeveer het pennetje oververhit is geraakt en het stekkertje wat er in ging heeft gesmolten! Toen kon ik er dus niks meer mee. Maar toen had ik al een nieuwe laptop.