Op 2 dec 2004 bestelling geplaatst op internet voor ext harde schijf. 3 dec geld overgemaakt.
Na div telefoontjes en e-mails, waarna beloofd werd 'volgende week te leveren' nog steeds niet ontvangen, terwijl ze beweren dat het spul op voorraad is.
Nu laatste mail geschreven en gedreigd met aangifte van oplichting en een civiel rechterlijke procedure.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaringen met PC one ?
Re: Wie heeft ervaringen met PC one ?
Als je een goede pc wilt en perfecte service kijk dan eens op
www.rcdcomputers.nl of op http://stores.ebay.nl/Rcdcomputers-nl
Echt een aanrader lees de feedbacks maar op e-bay.
Vr.groeten
Pieter
www.rcdcomputers.nl of op http://stores.ebay.nl/Rcdcomputers-nl
Echt een aanrader lees de feedbacks maar op e-bay.
Vr.groeten
Pieter
Goed, even een update.
Ik heb vandaag een pakket gekregen, en een e-mailtje.
In het pakket zat een scanner, maar wel een duurdere ! In de mail stond dat terwijl mijn bestelling in de wacht stond, er een opvolger was uitgekomen, en het ze wel zo fair leek om die dan te sturen ipv de oudere....
Kortom: mijn PCone avontuur is prima beeindigd.
Ik heb vandaag een pakket gekregen, en een e-mailtje.
In het pakket zat een scanner, maar wel een duurdere ! In de mail stond dat terwijl mijn bestelling in de wacht stond, er een opvolger was uitgekomen, en het ze wel zo fair leek om die dan te sturen ipv de oudere....
Kortom: mijn PCone avontuur is prima beeindigd.
Als je een fijne en goede PC wil die geen virussen heeft, neem dan een Apple.
www.apple.com/nl/
(het enige virus is: Je wil altijd bij je mac zijn)
www.apple.com/nl/
(het enige virus is: Je wil altijd bij je mac zijn)
Ik wil toch even een positief woord schrijven over Adata.
Ik had op 18 december 2004 een bestelling geplaatst.
Die heb ik vandaag 21 januari 2005 thuis gekregen.
Ik geef toe, er zit een lange tijd tussen, voor artikelen die tijdens het plaatsen van mijn order op voorraad waren.
In die periode daarom ook een paar keer gebeld. Altijd een vriendelijk antwoord, en ook nagekomen beloftes.
Die lange periode was voor mij op zich geen probleem, omdat het prijsverschil met de gewone winkel op een bedrag van 135 euro 50 euro is. Alleen je wordt een beetje onzeker over de zaak en als je dat van tevoren weet komt het toch wat anders over.
Maar goed, een goede afloop dus!
Ik had op 18 december 2004 een bestelling geplaatst.
Die heb ik vandaag 21 januari 2005 thuis gekregen.
Ik geef toe, er zit een lange tijd tussen, voor artikelen die tijdens het plaatsen van mijn order op voorraad waren.
In die periode daarom ook een paar keer gebeld. Altijd een vriendelijk antwoord, en ook nagekomen beloftes.
Die lange periode was voor mij op zich geen probleem, omdat het prijsverschil met de gewone winkel op een bedrag van 135 euro 50 euro is. Alleen je wordt een beetje onzeker over de zaak en als je dat van tevoren weet komt het toch wat anders over.
Maar goed, een goede afloop dus!
Berpje, het is maar wat je een goede afloop noemt? Ik heb mijn producten ook uiteindelijk gekregen, maar door hun manier van doen krijg je toch een acute zenuwinzinking?! Ze verdienen niets positief, en al helamaal niet op zo'n site! Het is wel positief dat je buiten je hoge telefoon rekening en dergelijke tch nog iets hebt ontvangen. Als het al niet gejat is. Of uit een faillisement. www.innprod.nl.
mijn verhaal hierbij:
Ik heb net als ieder ander hier een slechte ervaring met adata. Meerdere producten besteld voor kerst enzo. Ik had het na een paar dagen in de gaten, door hun rare manier van reageren. Vervolgens op internet gaan kijken, en toen kwam ik op dit soort sites terecht, en ook toen pas zag ik dat dit een door en door rot bedrijf was.
Ik heb vervolgens kieskeurig gebeld, vanwaar ik de site had. En gevraagd waarom zij dit bedrijf doorgeven terwijl het toch vrij bekend is, voor mensen wiens werk dit is, dat dit bedrijft zeer slecht levert.
De vrouw die ik sprak zij dat alles nogal opgeblazen was, maar zij zou hun voor mij mailen, want ze had er wel vaker contact mee. Ik werd dan ook de volgende dag meteen door adata gebeld. Met weer vage verhalen, ze hadden iets niet en toen ineens wel en weet ik het wat. Uiteindelijk is het toen na 2,5 week geleverd, maar ik denk dat ik mazzel heb gehad door te bellen met kieskeurig.
Maar wat mij wel irriteerde is dat kieskeurig dit bedrijf bleef "adviseren", dit heb ik aan hun gemeld met alle vage gegevens die ik over adata inmiddels had verzameld. En wat schetst mijn verbazing.....Adata wordt van hun site gehaald en pcone komt hiervoor in de plaats
Speelt het "goed betrouwbare" kieskeurig mee hierin?, zijn ze nou zo dom?, of willen ze dit nou gewoon niet zien? Misschien een idee dat andere dit ook aan hun laten blijken?!
Verder wens ik iedereen die dit bedrog te laat door had veel succes.
mijn verhaal hierbij:
Ik heb net als ieder ander hier een slechte ervaring met adata. Meerdere producten besteld voor kerst enzo. Ik had het na een paar dagen in de gaten, door hun rare manier van reageren. Vervolgens op internet gaan kijken, en toen kwam ik op dit soort sites terecht, en ook toen pas zag ik dat dit een door en door rot bedrijf was.
Ik heb vervolgens kieskeurig gebeld, vanwaar ik de site had. En gevraagd waarom zij dit bedrijf doorgeven terwijl het toch vrij bekend is, voor mensen wiens werk dit is, dat dit bedrijft zeer slecht levert.
De vrouw die ik sprak zij dat alles nogal opgeblazen was, maar zij zou hun voor mij mailen, want ze had er wel vaker contact mee. Ik werd dan ook de volgende dag meteen door adata gebeld. Met weer vage verhalen, ze hadden iets niet en toen ineens wel en weet ik het wat. Uiteindelijk is het toen na 2,5 week geleverd, maar ik denk dat ik mazzel heb gehad door te bellen met kieskeurig.
Maar wat mij wel irriteerde is dat kieskeurig dit bedrijf bleef "adviseren", dit heb ik aan hun gemeld met alle vage gegevens die ik over adata inmiddels had verzameld. En wat schetst mijn verbazing.....Adata wordt van hun site gehaald en pcone komt hiervoor in de plaats
Speelt het "goed betrouwbare" kieskeurig mee hierin?, zijn ze nou zo dom?, of willen ze dit nou gewoon niet zien? Misschien een idee dat andere dit ook aan hun laten blijken?!
Verder wens ik iedereen die dit bedrog te laat door had veel succes.
Ook ik voelde me flink genomen toen ik uiteindelijk op dit soort sites terechtkwam en las bij welk bedrijf ik had besteld. We hadden al gebeld en heel wat heen en weer gemaild maar de printer die wij al in november hadden besteld liet wel erg lang op zich wachten.
Ik heb toen een mail gestuurd dat ik binnen 4 dagen mijn geld terug wilde (en wel het hele bedrag) omdat ze toch niet konden leveren en omdat ik anders juridische stappen zou ondernemen.
Binnen een paar uur had ik een mail terug dat mijn geld werd terug gestuurd. En dat is ook gebeurd.
Misschien een goede tip voor mensen die ook van dit bedrijf af willen komen.
Ik heb toen een mail gestuurd dat ik binnen 4 dagen mijn geld terug wilde (en wel het hele bedrag) omdat ze toch niet konden leveren en omdat ik anders juridische stappen zou ondernemen.
Binnen een paar uur had ik een mail terug dat mijn geld werd terug gestuurd. En dat is ook gebeurd.
Misschien een goede tip voor mensen die ook van dit bedrijf af willen komen.