LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Asus powerline adapterset

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Robert Tiel99

Asus powerline adapterset

Ongelezen bericht door Robert Tiel99 »

Na vijf maanden gaat mijn Asus powerline connector set kapot op 17 12 12. Een probleem is dat de winkel (leverancier) hier in Blaricum weg is. De oorspronkelijke opstelling van Asus is: Ga maar naar de curator?! Maar na wat aanhouden, per e-mail wordt ik doorgestuurd naar een adres in Amersfoort. Toen ik daar kwam, wist men niets: We doen niets met Asus. Uiteindelijk halen ze de set bij mij thuis op: 20 12 12. Later nog eens gebeld met deze winkel, maar ze horen niets van Asus.

Daarna gebeld met Asus in Emmen. De telefoniste wil me met niemand doorverbinden en geen namen noemen, ook niet van haarzelf. Vervolgens heb ik een brief aan de directie geschreven met het hele verhaal. Nu heb ik eens op de KVK gekeken maar hier is alleen een man uit Taiwan bekend: Shih Tsung Tang. Wat een rare tent.

Uiteraard brief gestuurd over het bovenstaande. Krijg ik brief terug van Anneke Loves: Asus heeft het goed gedaan. Maar ook zij wil niet telefonisch communiceren. Dan volgen vreemde discussies met Mark van Asus en PCSpoedservice (zou de winkel hebben overgenomen). Ze blijven maar doorverwijzen naar de winkel of de curator? In ieder geval wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en we zijn bijna twee maanden verder, zonder dat er iets gebeurd. Verwacht je toch niet van zo'n merk?

sjohie

Re: Asus powerline adapterset

Ongelezen bericht door sjohie »

Robert Tiel99 schreef:Na vijf maanden gaat mijn Asus powerline connector set kapot op 17 12 12. Een probleem is dat de winkel (leverancier) hier in Blaricum weg is. De oorspronkelijke opstelling van Asus is: Ga maar naar de curator?! Maar na wat aanhouden, per e-mail wordt ik doorgestuurd naar een adres in Amersfoort. Toen ik daar kwam, wist men niets: We doen niets met Asus. Uiteindelijk halen ze de set bij mij thuis op: 20 12 12. Later nog eens gebeld met deze winkel, maar ze horen niets van Asus.

Daarna gebeld met Asus in Emmen. De telefoniste wil me met niemand doorverbinden en geen namen noemen, ook niet van haarzelf. Vervolgens heb ik een brief aan de directie geschreven met het hele verhaal. Nu heb ik eens op de KVK gekeken maar hier is alleen een man uit Taiwan bekend: Shih Tsung Tang. Wat een rare tent.

Uiteraard brief gestuurd over het bovenstaande. Krijg ik brief terug van Anneke Loves: Asus heeft het goed gedaan. Maar ook zij wil niet telefonisch communiceren. Dan volgen vreemde discussies met Mark van Asus en PCSpoedservice (zou de winkel hebben overgenomen). Ze blijven maar doorverwijzen naar de winkel of de curator? In ieder geval wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en we zijn bijna twee maanden verder, zonder dat er iets gebeurd. Verwacht je toch niet van zo'n merk?
Het kan prima zo zijn dat de statutair directeur iemand uit Taiwan is, daar is niks geks aan hoor. De CEO van vodafone India is een Nederlander, maar dat wil niet zeggen dat de helpdesk daar in dat land ook in het Nederlands is ofzo.

Maar goed, wat gebeurd er als je hier het product aanmeld, met de opmerking dat de originele verkoper failliet is?

Gesloten