| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus slechte reparatie en afhandeling
Asus slechte reparatie en afhandeling
Helaas weer een slechte post voor asus.
Mijn laptop, een asus G73SW (14 maanden oud) kon helaas niet meer opladen. Dit getest met een Andrew oplader maar dit lag helaas echt aan een onderdeel in de laptop. Zodoende gebeld met helpdesk en zij dachten dat dit ook het geval was.
Netjes opgestuurd via DHL en de volgende dag was hij al bij het reparatie centrum aangekomen. Geen vuiltje aan de lucht.
Gevolgt via repair status en moest 2x wachten op een onderdeel maar na 4 weken kwam hij weer terug.
Toen ik de verpakking openmaakte vielen me er een aantal dingen op.
1) toetsenbord kon je flink naar beneden drukken aan de linkerzijde
2) led verlichting achter het toetsenbord deed het niet meer.
3) zaten diverse verfplekker op mijn laptop.
4) scherm zat niet vastgeklikt op een punt.
5) Windows was niet aangemeld en de code deed het ook niet meer.
Veel slordige schoonheidsfoutjes maar a la, wij zijn ook mensen maar het was niet netjes gedaan.
Dus gebeld met de helpdesk omtrent het toetsenbord en windows. Bleek een compleet nieuw moederboard in te zitten en er waren nog wat andere onderdelen vervangen maar hij laden wel weer op!
Windows was inderdaad vergeten aan te melden en kon alleen maar bij hun.
Baalde natuurlijk dat hij weer weg moest! Maar verwachte hem snel weer terug.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik 2 dagen erna een melding dat mijn LCD scherm compleet kapot was en dit viel buiten de garantie dus of ik even €265 euro wilde betalen dan kon hij worden gemaakt?!
Had mijn laptop in dezelfde verpakking + extra kranten knipselsen bubbelplastic retour gestuurd dus daar kon het niet aan liggen.
Gelijk gebeld, daarna gemaild, hoe dit mogelijk was aangezien hij heel was terug gestuurd. Uiteraard op de gebreken na waardoor ik hem moest opsturen.
Ze zouden dit uitzoeken en de foto's opvragen....
Na 3 weken dus vandaag kreeg ik eindelijk antwoord na veel bellen. (Raar dat dit zolang kan duren).
Kreeg ik een mailtje met het antwoord: laptop kwam kapot aan verpakking is niet gedeukt dus valt niet onder vervoersschade dus bedrag blijft openstaan en moet betaald worden indien de laptop gemaakt moet worden.
Uiteraard woest omdat ik door hun fout! En ook nog een in hun verpakking + extra beveiliging schade moet betalen wil ik mijn laptop nog levend terug zien!
Hoe kan een klant zo benadeelt worden en door fouten van zo'n bedrijf, jij als klant zo benadeelt word?
Kan ik hier iets mee of ben ik gewoon "fucked" en slachtoffer van een onklantvriendelijk media bedrijf.
Mijn laptop, een asus G73SW (14 maanden oud) kon helaas niet meer opladen. Dit getest met een Andrew oplader maar dit lag helaas echt aan een onderdeel in de laptop. Zodoende gebeld met helpdesk en zij dachten dat dit ook het geval was.
Netjes opgestuurd via DHL en de volgende dag was hij al bij het reparatie centrum aangekomen. Geen vuiltje aan de lucht.
Gevolgt via repair status en moest 2x wachten op een onderdeel maar na 4 weken kwam hij weer terug.
Toen ik de verpakking openmaakte vielen me er een aantal dingen op.
1) toetsenbord kon je flink naar beneden drukken aan de linkerzijde
2) led verlichting achter het toetsenbord deed het niet meer.
3) zaten diverse verfplekker op mijn laptop.
4) scherm zat niet vastgeklikt op een punt.
5) Windows was niet aangemeld en de code deed het ook niet meer.
Veel slordige schoonheidsfoutjes maar a la, wij zijn ook mensen maar het was niet netjes gedaan.
Dus gebeld met de helpdesk omtrent het toetsenbord en windows. Bleek een compleet nieuw moederboard in te zitten en er waren nog wat andere onderdelen vervangen maar hij laden wel weer op!
Windows was inderdaad vergeten aan te melden en kon alleen maar bij hun.
Baalde natuurlijk dat hij weer weg moest! Maar verwachte hem snel weer terug.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik 2 dagen erna een melding dat mijn LCD scherm compleet kapot was en dit viel buiten de garantie dus of ik even €265 euro wilde betalen dan kon hij worden gemaakt?!
Had mijn laptop in dezelfde verpakking + extra kranten knipselsen bubbelplastic retour gestuurd dus daar kon het niet aan liggen.
Gelijk gebeld, daarna gemaild, hoe dit mogelijk was aangezien hij heel was terug gestuurd. Uiteraard op de gebreken na waardoor ik hem moest opsturen.
Ze zouden dit uitzoeken en de foto's opvragen....
Na 3 weken dus vandaag kreeg ik eindelijk antwoord na veel bellen. (Raar dat dit zolang kan duren).
Kreeg ik een mailtje met het antwoord: laptop kwam kapot aan verpakking is niet gedeukt dus valt niet onder vervoersschade dus bedrag blijft openstaan en moet betaald worden indien de laptop gemaakt moet worden.
Uiteraard woest omdat ik door hun fout! En ook nog een in hun verpakking + extra beveiliging schade moet betalen wil ik mijn laptop nog levend terug zien!
Hoe kan een klant zo benadeelt worden en door fouten van zo'n bedrijf, jij als klant zo benadeelt word?
Kan ik hier iets mee of ben ik gewoon "fucked" en slachtoffer van een onklantvriendelijk media bedrijf.
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Of je hier daadwerkelijk iets mee kan weet ik niet aangezien je niet heb aangegeven wie de verkoper is en of deze is aangesloten bij een overkoepelend orgaan. Ik vind dit wel degelijk onacceptabel en mèt de vele andere berichten over Asus op dit forum zien we zo langzamerhand zich een patroon aftekenen bij dit merk.Viperseal schreef: Kan ik hier iets mee of ben ik gewoon "fucked" en slachtoffer van een onklantvriendelijk media bedrijf.
De servicedienst is echter meestal eerder gelieerd aan het verkopende bedrijf/webwinkel dus nog wel de moeite waard om hier te vermelden ook - weten we wie we ook moeten vermijden.
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Het verkopende bedrijf was in dit geval 4Launch. Zij hebben me aangeboden om zit via hun te doen maar dat het sneller was via asus zelf. Asus vertelde me dat dit ook mogelijk omdat het in eerste instantie om een garantie geval ging. Dus verkopende partij niet bij betrokken.
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Ze kunnen wel verwijzen naar de reparatiedienst van Asus maar ze komen daarmee niet onder hun verantwoordelijkheid als verkoper uit. Ik zou ze schriftelijk van uw ervaringen op de hoogte stellen en ze vragen het voor u over te nemen daar u er met Asus niet uitkomt en u ze direct verantwoordelijk houdt.Viperseal schreef:Het verkopende bedrijf was in dit geval 4Launch. Zij hebben me aangeboden om zit via hun te doen maar dat het sneller was via asus zelf. Asus vertelde me dat dit ook mogelijk omdat het in eerste instantie om een garantie geval ging. Dus verkopende partij niet bij betrokken.
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Op 1 juli 2011 heb ik een Eeepad transformer gekocht bij Dixons aan de Catharina straat in Doetinchem. Bij Dixons in de V&D vestiging werden we slecht geadviseerd.
Begin oktober van dit jaar bleek de Transformer niet meer op te laden.
Op 12 oktober wilden we het apparaat aanbieden in de Catharina straat ter reparatie. Helaas was dit filiaal vervangen door Mycom en werden we doorverwezen naar de V&D vestiging.
Na drie weken kon ik de gerepareerde Transformer ophalen, maar bij thuiskomst bleek dat er niets was veranderd. Het apparaat laadde nog steeds niet op. Het was naar Tsjechië gestuurd ter reparatie.... en waarschijnlijk alleen een harde reset gegeven.
Terug naar de winkel op 9 november en de betreffende verkoper (geleend van Mycom) was verontwaardig met ons. Hij zou het direct terugsturen naar de reparatie afdeling en vragen of er met spoed aandacht aan kon worden gegeven.
Na drie weken weer eens gaan informeren. Weer een andere verkoper. Hij heeft gebeld met de reparatie afdeling en kreeg te horen dat het nog wel even kon duren, vier a vijf weken bleek normaal. De verkoper accepteerde dit met een vriendelijk bedankje en liet ons weten dat het nog wel een paar weken kon duren. Toen ik liet weten dat dit belachelijk was en dat hij zijn tanden had moeten laten zien tijdens dat telefoontje, keek hij alleen maar heel wazig. Toen ik nogmaals liet weten dat ik het vervelend vond om de tablet al zeven weken kwijt te zijn, keek de verkoper ons meewarig aan met de opmerking...Ach er zijn belangrijker dingen dan een tablet. Wachtende klanten achter ons waren stomverbaasd.
Het is nu al drie plus bijna vijf weken. Benieuwd hoe lang we nog moeten wachten. Misschien hebben ze in Tsjechië wel wintervakantie..... Ongelooflijk.
Het kan ook anders. Mijn Samsung Netbook had problemen met het scherm. De service dienst opgebeld op vrijdag, formulier ingevuld voor UPS,werd nog dezelfde dag opgehaald en vier dagen later op dinsdag alweer gerepareerd retour. Dus maandag bij aankomst direct gerepareerd en teruggestuurd. Dat is pas goede reclame.
Begin oktober van dit jaar bleek de Transformer niet meer op te laden.
Op 12 oktober wilden we het apparaat aanbieden in de Catharina straat ter reparatie. Helaas was dit filiaal vervangen door Mycom en werden we doorverwezen naar de V&D vestiging.
Na drie weken kon ik de gerepareerde Transformer ophalen, maar bij thuiskomst bleek dat er niets was veranderd. Het apparaat laadde nog steeds niet op. Het was naar Tsjechië gestuurd ter reparatie.... en waarschijnlijk alleen een harde reset gegeven.
Terug naar de winkel op 9 november en de betreffende verkoper (geleend van Mycom) was verontwaardig met ons. Hij zou het direct terugsturen naar de reparatie afdeling en vragen of er met spoed aandacht aan kon worden gegeven.
Na drie weken weer eens gaan informeren. Weer een andere verkoper. Hij heeft gebeld met de reparatie afdeling en kreeg te horen dat het nog wel even kon duren, vier a vijf weken bleek normaal. De verkoper accepteerde dit met een vriendelijk bedankje en liet ons weten dat het nog wel een paar weken kon duren. Toen ik liet weten dat dit belachelijk was en dat hij zijn tanden had moeten laten zien tijdens dat telefoontje, keek hij alleen maar heel wazig. Toen ik nogmaals liet weten dat ik het vervelend vond om de tablet al zeven weken kwijt te zijn, keek de verkoper ons meewarig aan met de opmerking...Ach er zijn belangrijker dingen dan een tablet. Wachtende klanten achter ons waren stomverbaasd.
Het is nu al drie plus bijna vijf weken. Benieuwd hoe lang we nog moeten wachten. Misschien hebben ze in Tsjechië wel wintervakantie..... Ongelooflijk.
Het kan ook anders. Mijn Samsung Netbook had problemen met het scherm. De service dienst opgebeld op vrijdag, formulier ingevuld voor UPS,werd nog dezelfde dag opgehaald en vier dagen later op dinsdag alweer gerepareerd retour. Dus maandag bij aankomst direct gerepareerd en teruggestuurd. Dat is pas goede reclame.
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Update,
We zijn ondertussen in een nieuw jaar aangekomen maar helaas nog steeds geen oplossing vanuit asus. Ben na het bericht op Twitter direct benaderd door de marketing afdeling van ASUS Benelux. Hij heeft het nagekeken en na 2 weken kreeg ik het bericht dat het weer bij service lag met het hele verhaal.
Na 2 weken zitten we in het nieuwe jaar en gister maar weer eens gebeld met de helpdesk. Zij konden mij niet verder helpen want er waren wat collega's niet aanwezig maar beloofde me dezelfde dag of uiterlijk vanochtend (3-1-2013) terug te bellen of mailen. Nu had ik vanmiddag nog niets ontvangen dus maar weer gebeld. Kreeg weer iemand van de helpdesk aan de lijn en die wist mij te vertellen dat hun de handen er vanaf hadden getrokken omdat het bij marketing was aangekomen. Daarna doen hun er niets meer mee??!!
Dus na 3 maanden van het kastje naar de muur te zijn gestuurd nog steeds geen laptop of antwoord.
Je moet zelf blijven bellen want van terugkoppeling hebben ze nog nooit gehoord.
Ik heb toch redelijk veel geduld maar hoe schandalig ga je om met je klanten???!!!!
We zijn ondertussen in een nieuw jaar aangekomen maar helaas nog steeds geen oplossing vanuit asus. Ben na het bericht op Twitter direct benaderd door de marketing afdeling van ASUS Benelux. Hij heeft het nagekeken en na 2 weken kreeg ik het bericht dat het weer bij service lag met het hele verhaal.
Na 2 weken zitten we in het nieuwe jaar en gister maar weer eens gebeld met de helpdesk. Zij konden mij niet verder helpen want er waren wat collega's niet aanwezig maar beloofde me dezelfde dag of uiterlijk vanochtend (3-1-2013) terug te bellen of mailen. Nu had ik vanmiddag nog niets ontvangen dus maar weer gebeld. Kreeg weer iemand van de helpdesk aan de lijn en die wist mij te vertellen dat hun de handen er vanaf hadden getrokken omdat het bij marketing was aangekomen. Daarna doen hun er niets meer mee??!!
Dus na 3 maanden van het kastje naar de muur te zijn gestuurd nog steeds geen laptop of antwoord.
Je moet zelf blijven bellen want van terugkoppeling hebben ze nog nooit gehoord.
Ik heb toch redelijk veel geduld maar hoe schandalig ga je om met je klanten???!!!!
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
ik heb het zelfde aan de hand mijn 14 maanden oude laptop ging in augustus 2012 kapot
september 2012 opgestuurd naar asus , duurde tot november, krijg laptop retour nieuw moederbord
harddisk en diverse andere dingen gerepareerd,
zet laptop aan loopt prima alleen melding windows niet meer legaal, moet opsturen ,na 3dg bericht
met testen laptop weer kapot ,nieuwe onderdelen geplaatst ,2x
wordt na veel telefoontjes en Emails retour getuurd op 24 december zet hem weer aan blijkt na 1 uur
weer het zelfde probleem laad niet op moet weer retour .
na vele tel en emails krijg bericht moet 308 euro betalen voor rep. valt niet onder garantie
weer gebeld krijg Email moet toch betalen want beeldscherm is kapot nu 114.53 euro
moet oficele kacht indienen gedaan op28-01-2013
wacht nog steeds op antwoord
heb inmiddels 33 Emails en 25 telefoontjes gepleegd
wat is dat met asus
september 2012 opgestuurd naar asus , duurde tot november, krijg laptop retour nieuw moederbord
harddisk en diverse andere dingen gerepareerd,
zet laptop aan loopt prima alleen melding windows niet meer legaal, moet opsturen ,na 3dg bericht
met testen laptop weer kapot ,nieuwe onderdelen geplaatst ,2x
wordt na veel telefoontjes en Emails retour getuurd op 24 december zet hem weer aan blijkt na 1 uur
weer het zelfde probleem laad niet op moet weer retour .
na vele tel en emails krijg bericht moet 308 euro betalen voor rep. valt niet onder garantie
weer gebeld krijg Email moet toch betalen want beeldscherm is kapot nu 114.53 euro
moet oficele kacht indienen gedaan op28-01-2013
wacht nog steeds op antwoord
heb inmiddels 33 Emails en 25 telefoontjes gepleegd
wat is dat met asus
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Update
Helaas heb ik in de tussentijd moeten betalen een bedrag van €265,- Asus bleef stug volhouden dat dit niet bij hun lag en dus geen reparatie uit zou coeren als het niet betaalt werd.
Ik heb in de tussentijd rechtsbijstand ingeschakeld en naar een brief vanuit hun werd ook heel koud medegedeeld dat ze niet zouden vergoeden en ook niet deels. dus vanuit ASUS geen coulance richting hun klant. Helaas kon ik juridisch niets bewijzen dus adviseerde rechtsbijstand mij ook om te betalen. helaas vallen normen en waarden niet onder juridisch bewijs.
Nu heb ik afgelopen vrijdag 15-2-2013 mijn laptop retour gekregen (na ruim 4 maanden). Helaas weer met kleine schoonheids foutjes, beeldscherm zat weer niet goed vastgeklikt en onder mijn totsenbord zat een raar soort lijm. Gelukkig kon je dit zelf snel oplossen maar ja niet echt netjes.
Nadat ik mijn laptop had opgestart bleek windows niet aangemeld te zijn dus kreeg alweer de kriebels. Weer gebeld met Asus omdat dit de eerste keer ook al zo was en toen moest hij wer terug. Gelukkig kon de helpdesk mij vertellen dat ik de code onderop moest invoeren omdat dit blijkbaar nog niet was gebeurd maar dat hij wel was aangemeld in de fabriek. Gelukkig was dit correct en kon ik daarna verder.
Na een tijdje viel mij op dat de accu niet opladen, nu blijkt dus dat de accu dit in de latop zit het niet meer doet en dat ik de laptop alleen kan gebruiken zo lang hij aan het netsnoer ligt.....
Vanochtend weer met asus gebeld omdat de helpdesk niet meer te bereiken was na 5 uur en er een weekend tussen zat. En zij vertelde mij dat ik hem maar weer moest opsturen. Uiteraard heb ik verteld dat de laptop nergens meer heen gaat omdat het mee de vorige keer €265,- heeft gekost een 3 maanden zonder laptop heb gezeten. Ik moest maar een klachtenbrief schrijven en dit het liefst per brief want dan wisten ze zeker dat hij aankomst bij de klachtenafdeling.
Het lijkt wel of ze een totale vernieuwing van "de wet van Murphy" hebben uitgevonden. Deze case kan dus niet meer afgedaan worden met een sory maar ASUS zou nu echt met een coulance moeten komen, dit slaat echt nergens op dat het zo slecht is dat ze nog steeds geen goeie reparatie en klantenafhandeling kunnen nakomen.
Ik ben heel benieuwd hoe ze nu gaan reageren en hoe ze dit gaan oplossen. zodra ik meer weet komt er wer een update.
ze verdienen geen koude douche maar een emmer met ijsklontjes
Helaas heb ik in de tussentijd moeten betalen een bedrag van €265,- Asus bleef stug volhouden dat dit niet bij hun lag en dus geen reparatie uit zou coeren als het niet betaalt werd.
Ik heb in de tussentijd rechtsbijstand ingeschakeld en naar een brief vanuit hun werd ook heel koud medegedeeld dat ze niet zouden vergoeden en ook niet deels. dus vanuit ASUS geen coulance richting hun klant. Helaas kon ik juridisch niets bewijzen dus adviseerde rechtsbijstand mij ook om te betalen. helaas vallen normen en waarden niet onder juridisch bewijs.
Nu heb ik afgelopen vrijdag 15-2-2013 mijn laptop retour gekregen (na ruim 4 maanden). Helaas weer met kleine schoonheids foutjes, beeldscherm zat weer niet goed vastgeklikt en onder mijn totsenbord zat een raar soort lijm. Gelukkig kon je dit zelf snel oplossen maar ja niet echt netjes.
Nadat ik mijn laptop had opgestart bleek windows niet aangemeld te zijn dus kreeg alweer de kriebels. Weer gebeld met Asus omdat dit de eerste keer ook al zo was en toen moest hij wer terug. Gelukkig kon de helpdesk mij vertellen dat ik de code onderop moest invoeren omdat dit blijkbaar nog niet was gebeurd maar dat hij wel was aangemeld in de fabriek. Gelukkig was dit correct en kon ik daarna verder.
Na een tijdje viel mij op dat de accu niet opladen, nu blijkt dus dat de accu dit in de latop zit het niet meer doet en dat ik de laptop alleen kan gebruiken zo lang hij aan het netsnoer ligt.....
Vanochtend weer met asus gebeld omdat de helpdesk niet meer te bereiken was na 5 uur en er een weekend tussen zat. En zij vertelde mij dat ik hem maar weer moest opsturen. Uiteraard heb ik verteld dat de laptop nergens meer heen gaat omdat het mee de vorige keer €265,- heeft gekost een 3 maanden zonder laptop heb gezeten. Ik moest maar een klachtenbrief schrijven en dit het liefst per brief want dan wisten ze zeker dat hij aankomst bij de klachtenafdeling.
Het lijkt wel of ze een totale vernieuwing van "de wet van Murphy" hebben uitgevonden. Deze case kan dus niet meer afgedaan worden met een sory maar ASUS zou nu echt met een coulance moeten komen, dit slaat echt nergens op dat het zo slecht is dat ze nog steeds geen goeie reparatie en klantenafhandeling kunnen nakomen.
Ik ben heel benieuwd hoe ze nu gaan reageren en hoe ze dit gaan oplossen. zodra ik meer weet komt er wer een update.
ze verdienen geen koude douche maar een emmer met ijsklontjes
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Wat ik heel erg slecht vind in de situatie van TS is dat de verkoper het enige voordeel benoemt van het zelf contact opnemen met de fabrikant en alle nadelen en risico's compleet achterwege laat.Het verkopende bedrijf was in dit geval 4Launch. Zij hebben me aangeboden om zit via hun te doen maar dat het sneller was via asus zelf. Asus vertelde me dat dit ook mogelijk omdat het in eerste instantie om een garantie geval ging. Dus verkopende partij niet bij betrokken.
Als verkoper in een fysieke winkel doe ik het tegenovergestelde en vraag ik altijd aan klanten om ons de garantie af te laten handelen, en dit komt niet omdat ik zo'n aardige verkoper ben of zo, maar omdat ik bekend ben met transportschade (zie dit zo nu en dan zelfs met goede verpakkingsmaterialen), beschadigingen toegebracht door reparateur, geen vertrouwen heb dat elke fabrikant de klant wel heel erg duidelijk uitlegt dat gegevens verloren kunnen gaan, soms een extreem lange reparatieduur etc.
Verder komt dit ook omdat ik dankzij vorige werkgevers ook weet hoe klanten kunnen reageren als zo'n situatie voorkomt en het hun probleem is geworden (geloof me, je wilt geen verkoper zijn dan).
Wat ik heel er slecht vind van 4launch, nogmaals, is dat ze proberen de klant over te halen om het zelf op te lossen. Stuur de klant degelijk verpakkingsmateriaal op (degelijk verpakkingsmateriaal is een verpakking waarbij de verpakking van de buitenkant duidelijk beschadigd voordat het product beschadigd kan worden waardoor transport schade geclaimed kan worden bij vervoerder) en meld de RMA zelf aan bij de fabrikant.
Verder wil ik hier aan toevoegen dat volgens mij de fabrikant niet de schuldige partij lijkt maar de verkoper, zelfs wanneer de oorzaak is dat TS het pakket niet DHL-proof heeft verpakt (dit is erg lastig, net als met UPS, er wordt erg grof mee omgegaan, maar een gemiddelde consument weet niet hoe erg de situatie is en wat voor verpakking noodzakelijk is).
Re: Asus slechte reparatie en afhandeling
Je zei eerder:Nadat ik mijn laptop had opgestart bleek windows niet aangemeld te zijn dus kreeg alweer de kriebels. Weer gebeld met Asus omdat dit de eerste keer ook al zo was en toen moest hij wer terug. Gelukkig kon de helpdesk mij vertellen dat ik de code onderop moest invoeren omdat dit blijkbaar nog niet was gebeurd maar dat hij wel was aangemeld in de fabriek. Gelukkig was dit correct en kon ik daarna verder.
Situatie was toen hetzelfde. voor activatie van windows hoeft het product niet op te worden gestuurd. Die 200+ euro die je betaald hebt dankzij transportschade kwamen door hetzelfde probleem. Er waren meerdere mogelijkheden om dit op te lossen, zoals telefonisch het probleem verhelpen, als dit niet lukt jou instructies doorsturen hoe dat kan worden gedaan, en als dat niet lukt een voorstel doen om via teamviewer (overnemen van systeem op afstand) het probleem te verhelpen. 3 opties die mogelijk zijn afhankelijk van de mate van kennis van de eindgebruiker voordat pas stap 4 nodig is, welke als enige stap werd aangeboden aan jou voordat andere opties werden overwogen wat nu dus meer dan 200 euro heeft gekost.Windows was inderdaad vergeten aan te melden en kon alleen maar bij hun.
Baalde natuurlijk dat hij weer weg moest! Maar verwachte hem snel weer terug.
Ik neem mijn zin terug uit mijn vorige post. De medewerker van Asus heeft het hier ook gewoon verknald.
