LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Niet te verwijderen Stikkers op een HP Pavilion 8180[/b]

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
avanklei

[b]Niet te verwijderen Stikkers op een HP Pavilion 8180[/b]

Ongelezen bericht door avanklei »

Ik wil iedereen waarschuwen die van plan is een HP Pavilion computer aan te schaffen.

Doe dat nou niet!

Mijn ervaring: Ik heb een gloednieuwe Pentium Quadcore gekocht met daar op twee grote schreeuwende papieren stickers geplakt en niet van die kleintjes. Deze heb ik geprobeerd te verwijderen. Echter na het verwijderen bleef er een vieze ljmlaag zitten. Deze was niet te verwijderen. Met van alles geprobeerd. Uiteindelijk met spiritus heel voorzichtig, eindelijk liet de lijmlaag los. Maarf ook de laklaag van de kast en dit is nu geen gezicht.

HP vindt consumenten niet belangrijk en vraagt nu 135 € voor een plastic klepje van 3 * 6 cm waarop de stikker zat en nu beschadigd is!

Reactie HP: wij leveren de PC met reclame stikkers en u moet deze niet verwijderen. Nee fraai gezicht die stikkers ( 2x5 CM) op je PC, waar je als consument vanuit gaat dat die makkelijk te verwijdereren zijn en ook niet op de PC thuis horen behalve in de showroom!

Wees wijs en laat HP links liggen want consumenten nemen ze niet serieus. Voor mij geldt eens een HP nooit meer... Weer snel terug naar Dell

Iets voor de koude douche? Radar redactie?

Moppentappers

Re: [b]Niet te verwijderen Stikkers op een HP Pavilion 8180[/b]

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Dell vind ik nu ook niet top, maar die zooi van HP heb ik inderdaad een zware hekel aan
loyaal kennen ze daar in elk geval niet

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Zijn we ons nu druk aan het maken over een sticker?? En dat we daarom van een merk af moeten stappen??

In het algemeen gaan die stickers gewoon los en als het niet lukt kun je ze met een fohn iets opwarmen waarna ze er wel afgaan.

En de prijs voor het klepje is inderdaad heel hoog. Dat komt doordat alles uit Taiwan e.d. komt in containers. Zo'n klepje moet apart geregeld worden en kost daardoor ook veel geld omdat ze geen apart kanaal daarvoor hebben.
Wees wijs en laat HP links liggen want consumenten nemen ze niet serieus. Voor mij geldt eens een HP nooit meer...
Als ze je niet serieus hadden genomen hadden ze de telefoon nooit opgenomen.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Een merk afze*ken om een sticker? het moet niet veel gekker worden.

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Geplaatst op 07 Sep 2007 22:40 door avanklei

--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil iedereen waarschuwen die van plan is een HP Pavilion computer aan te schaffen.

Doe dat nou niet!

Mijn ervaring: Ik heb een gloednieuwe Pentium Quadcore gekocht met daar op twee grote schreeuwende papieren stickers geplakt en niet van die kleintjes. Deze heb ik geprobeerd te verwijderen. Echter na het verwijderen bleef er een vieze ljmlaag zitten. Deze was niet te verwijderen. Met van alles geprobeerd. Uiteindelijk met spiritus heel voorzichtig, eindelijk liet de lijmlaag los. Maarf ook de laklaag van de kast en dit is nu geen gezicht.

HP vindt consumenten niet belangrijk en vraagt nu 135 € voor een plastic klepje van 3 * 6 cm waarop de stikker zat en nu beschadigd is!

Reactie HP: wij leveren de PC met reclame stikkers en u moet deze niet verwijderen. Nee fraai gezicht die stikkers ( 2x5 CM) op je PC, waar je als consument vanuit gaat dat die makkelijk te verwijdereren zijn en ook niet op de PC thuis horen behalve in de showroom!

Wees wijs en laat HP links liggen want consumenten nemen ze niet serieus. Voor mij geldt eens een HP nooit meer... Weer snel terug naar Dell

ja wat moet je hier nu mee? Ik hoop dat je jezelf niet echt serieus neemt.

Mr. Floppy

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Domme mensen die hier de topicstarter afzeiken!

HP is hier gewoon fout, en de topicstarter maakt hier terecht commentaar over.
Het is toch gewoon zwaar vervelend als je dit zelf zou meemaken?

Helaas komt het maar al te vaak voor dat er fabrikanten zijn die verkeerde stickers op hun producten plakken die niet te verwijderen zijn zonder schade aan te richten.
Ook winkeliers/leveranciers die met verkeerde prijs/barcode stickers werken.

Ze kunnen ook gewoon goed verwijderbare stickers nemen, dan is er geen probleem.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Ze kunnen ook gewoon goed verwijderbare stickers nemen, dan is er geen probleem.

Naar boven
Door deze stickers zijn hun computers goedkoper dan bij concurenten, Hij/Zij kocht hem met deze stickers en vond het toen geen probleem ( als het maar goedkoop/er is ). Ik zou er ook niet blij mee zijn maar dan had hij hem gewoon niet moeten kopen. Er zijn tallooze computer Zonder dit soort franje, alleen betaal je een beetje meer. Over makkelijk verwijderen kunnen we kort zijn, Natuurlijk doen ze dat express.Anders trekt iedereen de stickers er gelijk af en gaat het reclame idee erachter niet op.Zelf had ik bij aankoop aangegeven dit niet te willen en de pc anders elders te kopen of een ander merk te nemen die dit soort kunstjes niet uithaalt met klanten.

magel725

Kom op jongens, ELKE sticker is makkelijk te verwijderen wanneer je er heel even een fohn bij houdt. De lijm wordt dan warm en verlies zijn kracht. Zo'n drama is het allemaal niet en het is al helemaal geen reden om van een merk af te stappen. Wat heb je dan een problemen in je leven zeg. Poeh poeh.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn ook lastig te verwijderen stikkers, die niet met fohn weg gaan, ik heb dus nu een poesje erop geplakt, want het ging niet, en het was dus geen HP....

Meestal is een fohn genoeg, maar soms niet, en oplosmiddelen maken soms veel schade...

Was het een HP of winkel stikker, als HP moet je hun vragen via mail als het lastig gaat, en als winkel stikker, laat die verkoper het maar doen...

Plakken ze nooit meer OP=OP stikkers ergens op....
Ze hadden ruim 12 minuten werk, en als ik iets wil, met een beetje humor blijven dan ook alle klanten rustig wachten en het was druk....

zo doe ik dat dus.

Mr. Floppy

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

jor schreef:
Door deze stickers zijn hun computers goedkoper dan bij concurenten, Hij/Zij kocht hem met deze stickers en vond het toen geen probleem ( als het maar goedkoop/er is ).
Onzin, je kunt immers niet vantevoren weten of de stickers makkelijk te verwijderen zijn. Bovendien verwacht je zoiets niet.

magel725

Mij zal het een zorg zijn of er een sticker op zit. Zo'n ding is toch al lelijk.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

HP vraagt nu 135 € voor een plastic klepje van 3 * 6 cm
Voor zo'n bedrag mag je verwachten dat ook op het nieuwe klepje weer een mooie sticker zit......

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Slecht verwijderbare stickers.

Men zou van mij enorme stickers op een product mogen zetten als daar als tegenprestatie ook een levensgrote korting op zou zitten ook!

En als ik zou weten dat het een erg moeilijk te verwijderen sticker is en geen cent korting dan zou ik een viltstift kopen in de kleur van de omhulling en daarmee die sticker bijna onzichtbaar maken en in ieder geval die reclametekst weg!

Nee, ik ben geen man voor gratis reklamelopen of dmv Airmiles de onderzoeksbureau's met klantgegevens vullen.
Dat dit laatste zo is aangeslagen is mij altijd een raadsel gebleven want een ieder kon op zijn vingers natellen dat die gratis miles al snel zou veranderen in "gratis" producten met bijbetaling waarbij die bijbetaling redelijk vaak dan nog duurder is dan met gewoon shoppen betaald hoeft te worden.

Wil men mij dit laten doen dan zal dit alleen tegen een goede belonen kunnen.
Maar gratis, nee toch!

Grootvader

magel725

Slecht verwijderbare stickers.

Men zou van mij enorme stickers op een product mogen zetten als daar als tegenprestatie ook een levensgrote korting op zou zitten ook!

En als ik zou weten dat het een erg moeilijk te verwijderen sticker is en geen cent korting dan zou ik een viltstift kopen in de kleur van de omhulling en daarmee die sticker bijna onzichtbaar maken en in ieder geval die reclametekst weg!

Nee, ik ben geen man voor gratis reklamelopen of dmv Airmiles de onderzoeksbureau's met klantgegevens vullen.
Dat dit laatste zo is aangeslagen is mij altijd een raadsel gebleven want een ieder kon op zijn vingers natellen dat die gratis miles al snel zou veranderen in "gratis" producten met bijbetaling waarbij die bijbetaling redelijk vaak dan nog duurder is dan met gewoon shoppen betaald hoeft te worden.

Wil men mij dit laten doen dan zal dit alleen tegen een goede belonen kunnen.
Maar gratis, nee toch!

Grootvader
Dit is geen topic over airmiles. Graag on-topic reageren a.u.b..

Bovendien spreekt u uzelf tegen. U vertelt eerst dat u slechts stickers accepteert wanneer ze korting geven. Daarna vertelt u dat als ze geen korting geven dat u dan de stickers maar inkleurt. Als laatste sluit u af met de mededeling dat u alleen stickers tegen een goede beloning accepteert, terwijl u geen man bent voor gratis reclame lopen.

Resumerend: u zult nooit met reclame lopen voor geld, maar u wilt wel met reclame lopen voor geld. Ach ja, alles is te koop, ook een grootvader.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Stickers en een nieuwe moderator.

Ja hoor,
Grootvader valt best te koop in dat soort dingen!
Vind je dat erg?
Maar goed, mij zul je dan ook niet zien met klachten over kopen op het internet.
Ook loop ik niet naar de winkel "Die zo gek niet is".
Bovendien heb ik in mijn leven tenminste een goede service gewaardeerd zodat ik met auto's meer dan 25 jaar bij dezelfde garage ben gebleven.
De bandenboer tijdens mijn aktieve loopbaan trouw gebleven en kocht ik de PC bij een goede PC-boer om de hoek!
Mag dat van U?
Deze raad ook aan anderen geven, beste "kerel"?

Tenslotte,
De enige keer dat ik 'reklame'reed was wel voor Base Nautique du Pont 'Arc.
Een kanoverhuurder die ik al vele jaren ken.
Van wie ik 20% commissie kreeg bij het huren van kano's waarbij ik toeristen begeleidde op de Ardeche zelf (tegen 30Ffr p.p,) die ik door al die jaren dit gedaan hebbend dus op mijn duimpje ken.
En ja, het was een grote voordeurvullende sticker!
De enige hier in Nederland.
Mocht dit wel van U?

grootvader

magel725

Een leuke anekdote uit het levensverhaal van een "grootvader", maar waar komt de onzekerheid bij u vandaan? U hoeft echt niet overal toestemming voor te vragen. Van een taxi-chauffeur wordt in het algemeen verwacht dat deze zelf beslissingen maakt, dus dat zou u niet vreemd moeten zijn. Dat een simpele "taxi chauffeur" tegen mij opkijkt vind ik begrijpelijk, maar nodig is het zeer zeker niet.

Laat uw schrijverskunst niet zomaar wegkwijnen en denk er eens aan om uw anekdotes in een boek te zetten. Er zijn vast meer mensen die van uw levensverhaal zullen "genieten".

Met vriendelijke groet,

Fiona Ursula Christina Katrien van Youdenrode Oppe-Ulaer.

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

Wat een onzin topic. Janken over een sticker. Topic starter moet wel een vreselijk gelukkig mens zijn als dit het ergste is wat hem overkomt.

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Je zakt af naar een bedenkelijk niveau Magel. Kan je het met woorden niet winnen, dan gaan we maar schelden.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Zit ook een aantal emblemen op mijn auto geplakt.

Rechts TDI in het midden een VW embleem en links Golf.

Moet ik ook dit merk om de stikkers links laten liggen????

Wat een onzintopic is dit, sluiten maar lijkt me.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Q....

In Duitsland rijden diverse auto's zonder Golf of GTI logo....
Dus eraf dat ding..

Plak er dan vooral Skoda of Seat in het midden op!
Audi mag ook nog, Porsche gaat vele te ver....

Maar waar koop je deze stikkers?
zeer goed bruikbaar om je spullen thuis tegen diefstal te beschermen, ze worden zo onverkoopbaar, en makkelijk te plakken en lastig wel halen vinden dieven niet leuk!

Bedankt voor deze beveiligings tip, nu dat adres van de stikkers nog!

Gesloten