LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bye-bye Windows!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Bye-bye Windows!

Ongelezen bericht door NONO »

Is MAC OS X een foutloos systeem?
Nee.

Daarmede dus voor verbetering vatbaar?
Zoals alles wat de mens tot nu toe gemaakt en verzonnen heeft, ja.

En toch moet ik zeggen dat ik hetzelfde gevoel heb als deze auteur beschrijft:
http://www.computerworld.com/action/art ... Id=9010759

Het gevoel dat ik na korte tijd, ondanks dat ik er al sinds 1990 mee werk, Windows, nadat ik naast mijn PC zo'n bolletje ging gebruiken, eigenlijk geen moment mis. Nee, het zelfs eerder vervelend vindt om het op kantoor noodgedwongen nog steeds te moeten gebruiken.

Kortom, hoor vaak mensen opmerken dat zij Windows nodig hebben en gezien het feit dat vele bedrijven hun applicaties daarin geschreven hebben, niet verwonderlijk.

Prijs mezelf gelukkig dat ik privé tot de categorie behoor die daar helemaal geen last van heeft.
Wat bepaald niet voor iedereen geldt als ik dit artikel lees:
http://www.webwereld.nl/articles/44982/xp

Gezien de stijging moeten die kopers toch wel met smart op Vista hebben gewacht.
Hopelijk voor hen dat zij dezelfde ervaring met Vista hebben ten opzichte van XP als Scot Finnie en ondergetekende hebben tussen OS X en Windows.

Laaglander
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2007 17:42

Re: Bye-bye Windows!

Ongelezen bericht door Laaglander »

Gezien de stijging moeten die kopers toch wel met smart op Vista hebben gewacht.
tja het is netzoals bij een nieuwe tv of zoiets.. wanneer men weet dat er iets nieuws aan zit te komen, wachten ze met nieuwe aankopen.

maar wat wil je nu precies zeggen met je stukje?

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Bye-bye Windows!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

windows is prima, als nu iedereen op apple gaat is het weer precies hetzelfde liedje

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Bye-bye Windows!

Ongelezen bericht door queenfan »

@ moppentapper, wat betreft virussen en spyware ben ik het met jouw eens, als iedereen op Mas OSX gaat zal het aantrekkelijker worden om daar een virus of iets dergelijks te onwikkelen.

Maar ga je beide systemen op alle punten vergelijken moet ik zeggen dat de Mac het in mijn ogen wint.

Ik gebruik beide systemen en voor videobewerking de Mac intensief en de mac draait nog steeds soepel terwijl ik mijn windows pc regelmatig moet opruimen, defragmentateren enz.

Maar om nu te adviseren dat iedereen een computer moet aan schaffen van 1200 euro's is natuurlijk te gek.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Bye-bye Windows!

Ongelezen bericht door Anastasia »

Er is een Linux versie alleen voor 64 bits pc's die alle windows programma's ondersteunde, ook de appeltjes accepteerde deze, dus deze volle DVD die je onbeperkt mag installeren, dus geen beperkingen, maar virussen ontbreken wegens de lagere gebruikers aantallen, maar vele Hackers gebruiken dit wel, omdat je makkelijker kunt Hacken en annoniem kunt blijven, dus waarom zou Maurice de Hond anders zo ontspannen zijn?

Het is al jaren bekend dat alle Windows pc's niet goed hun mail beveiligen, ondanks die firewall, dus openhuis in vrijwel geheel Nederland, en nu een Hondje uitlaten?

Ik hoop dat het een groot schandaal word, eindelijk dat Windows het Raam uit, het ziet er niet alleen uit als ouderwets glas in lood raampje, zo is de beveiliging ook helaas.

Uw lieve hackstertje Anastasia.

Gesloten