LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Campus shop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jelte1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2012 13:50

Campus shop

Ongelezen bericht door jelte1 »

Op 17 Juli 2012 voor de opleiding van mijn dochter bij de door haar school aanbevolen leverancier een Asus N76VM-V2G-T1105V-NL 17.3FHD/i7-3610QM//8/750 aangeschaft.
Inmiddels zijn er aan dit apparaat al 3 verschillende reparaties uitgevoerd.
Nu is het apparaat weer kapot en zou opnieuw moeten worden gerepareerd.
Via de klantenservice is gebleken dat het kennelijk een rommelig iets is, want slechts 2 van de 3 reparaties zijn op papier terug te vinden het derde nummer waar het dus mee fout blijkt te zijn gegaan staat te boek als een gerepareerde televisie!
Evengoed wenst de Campus Shop zich aan haar protocol te houden en alvorens tot vervanging van het apparaat over te gaan minimaal 3 x het apparaat te hebben gerepareerd.
Vreemd, want het is al 3 x gerepareerd, alleen foutief geadministreerd.
Iedergeval moet het apparaat nu dus toch nog weer een keer worden gerepareerd.
Was het dan een goedkoop apparaat, nee, ruim 1000 euro is ermee gemoeid waarachtig toch geen klein bedrag voor een laptop. Ons advies koop nooit bij Campus Shop
Ons advies koop nooit iets via Campus Shop

Wouter M.
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2012 23:44

Re: Campus shop

Ongelezen bericht door Wouter M. »

Als het apparaat al drie maal kapot is gegaan, vervolgens is gerepareerd en nu weer defect is, lijken mij dat dat voldoende pogingen tot reparatie zijn geweest. U kunt de verkoper een laatste mogelijkheid tot herstel bieden of de koopovereenkomst ontbinden op grond van onmogelijkheid tot herstel/vervanging van het product.

Op de website van de ConsuWijzer wordt het allemaal uitgelegd en staan zelfs een tweetal voorbeeldbrieven die u eventueel kunt gebruiken.
Zie: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/g ... mag-vragen

Met betrekking tot de foutieve administratie aan de kant van Campus shop is het heel simpel. Dit verandert helemaal niks. Feit is dat het apparaat drie maal is gerepareerd en nu weer kapot is.
Laatst gewijzigd door Wouter M. op 19 nov 2012 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Campus shop

Ongelezen bericht door Emmy75 »

U kunt ook eens advies inwinnen bij een juridisch loket, eerste advies is doorgaans gratis.

U hoeft geen genoegen te nemen met wederom een reparatie en u kunt de koop ook ontbinden. Zo vaak stuk binnen 4 maanden hoeft u niet te accepteren. Ik schat dat u de laptop al minimaal een maand kwijt bent geweest voor de reparaties en dan moet het nog vlotjes zijn geweest ook.

Daarbij kunt u overal een laptop kopen als deze maar voldoet aan de lijst met minimale eisen. U hoeft dit niet te doen via het door de school aanbevolen bedrijf. Vaak zijn dit niet de meest goedkope bedrijven op dit gebied.

hanvanderloo
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2013 12:42

Re: Campus shop

Ongelezen bericht door hanvanderloo »

“Zorgeloos leren” via Campusshop / Paradigit !!!!
Wij raden het u ten zeerste af om extra kosten te maken om van deze service te kunnen gebruikmaken.
Wij kochten een Laptop, betaalden daar extra voor om gebruik te kunnen maken van een op papier geweldige service. Bij storing of problemen binnen 24 uur reparatie of vervanging.
Binnen een paar maanden trad er een scherm breuk op waarvan de oorzaak tot op heden onbekend is, een dergelijke breuk had volgens Campusshop een externe oorzaak en viel buiten de garantie en buiten de zorgeloos leren regeling.
Ik vraag mij dan af wat de kreet zorgeloos leren inhoud! Ze boden geen vervangende laptop aan, de laptop is 5 weken uit de roulatie geweest, zonder dat er een aanwijsbare reden was dat wij de breuk veroorzaakt hebben, we mochten (moesten) ook nog eens € 180 betalen.
Ik ben ervan overtuigd dat een winkel om de hoek een scherm sneller had vervangen, ik had mij daarnaast de kosten van “ZORGELOOS LEREN !!” bespaard en een besparing van ca. € 20 aan belkosten. Dit los van alle de frustratie tijdens de verschillende gesprekken, Oh oh wat zijn ze klantvriendelijk en begripvol, ze doen er alles aan om deze vervelende situatie zo spoedig en goed mogelijk op te lossen, hierboven het resultaat.
Ik raad iedere school en opleidingsinstituut aan om leerlingen advies te geven NIET via Campusshop / Paradigit aan te schaffen.

Han van der Loo, een teleurgestelde koper bij Campusshop.

xxRosanneeex
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2014 17:00

Re: Campus shop

Ongelezen bericht door xxRosanneeex »

Ik heb een Notebook van hp bij de campusshop gekocht, daarbij hadden ze verteld dat als er iets aan kapot zou gaan, dat de reparatie niet lang zou duren en maximaal 1 dag zou duren. Nu ben ik al 8 dagen verder en heb er nog niks van gehoord. Ik heb zojuist gebeld naar de klantenservice, en die zeiden dat het nog eens 3 weken zou gaan duren. Ze houden zich niet aan het protocol en dat is niet verstandig. Toen hadden ze gezegd dat je een leenlaptop zou krijgen als het een week zou duren, die krijg ik dan weer wel maar alsnog is dit geen goede zet van ze.

Mijn mening.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Campus shop

Ongelezen bericht door berndv »

xxRosanneeex schreef:Ze houden zich niet aan het protocol en dat is niet verstandig.
En waarom is dat niet verstandig als ik vragen mag? Het is niet erg netjes.
xxRosanneeex schreef:Toen hadden ze gezegd dat je een leenlaptop zou krijgen als het een week zou duren, die krijg ik dan weer wel maar alsnog is dit geen goede zet van ze.
Erg netjes inderdaad. Hebben ze trouwens ook nog verteld waarom het langer duurt dan normaliter de belofte is? Misschien handig om dat er dan ook bij te vertellen.

Verder kan ik nergens die 1-daags reparatie vinden op hun site, welke verzekering heeft u? Als u geen verzekering heeft geldt de basic service, en daar staat 5 werkdagen voor, en als die niet wordt gehaald krijg je een leenlaptop:
Basic: Deze service zit standaard op elke Zorgeloos Leren laptop.
2 jaar Basisservice
Je laptop wordt thuis opgehaald. Dit kan al de volgende werkdag. De laptop zal binnen 5 werkdagen worden gerepareerd.
Mocht de reparatie van je laptop binnen 5 werkdagen niet klaar zijn, dan ontvang je een leenlaptop totdat de reparatie is voltooid.
Premium: Is de eerste upgrade mogelijkheid met verbeterde service en deze wordt door ons geadviseerd.
2 of 3 jaar Premiumservice tegen bijbetaling
Je laptop wordt thuis opgehaald. Dit kan al de volgende werkdag. De laptop zal binnen 7 werkdagen worden gerepareerd.
Je ontvangt direct een leenlaptop waarmee je je studie kunt voortzetten.
Mocht de reparatie na 7 werkdagen niet zijn voltooid, dan ontvang je een nieuwe laptop*.
Premium Pro: Is de tweede upgrade met de beste service.
2 of 3 jaar Premium Proservice tegen bijbetaling
Je laptop wordt bij jou thuis gerepareerd. Dit kan al de volgende werkdag, uiterlijk binnen 2 werkdagen.
Mocht de reparatie niet lukken, dan ontvang je direct een nieuwe laptop*.

Gesloten