ik heb een hele poos als FM (filiaalleideR) bij de lidl gewerkt, de computers die er verkocht worden worden zonder problemen binnen 2 weken teruggenomen en vorozien van een nieuwe pc/enof geld terug, helaas zijn niet al mijn oud collegas zo fair om dat te vertellen aan de klant,
ik persoonlijk opende altijd de pc op mijn kantoor na een verkoop, sloot hem aan en gaf hem pas mee als ik zeker wist dat alles werkte, de ondersteuning bij een defecte pc word na die 2 weken geleverd door de fabrikant, LIDL/ALDI zijn slechts wederverkopers...
Anniewee,
ik kan me bovenste wel in vinden allemaal wat ik lees, niet alle oud collega's volgen de richtlijnen, daarom ben ik ook weggegaan

een tip als je problemen hebt met je computer, neem contact op met "0800 lidlinfo" een "verborgen regel" is dat hun het ook kunnen oplossen en zonodig geld kunnen terugboeken,
kom je er niet uit? vraag/mail me, ik ken alle ins en outs van lidl wat mogelijk is, helaas word dat niet aan alle klanten medegedeeld