Dat ging als volgt:
16-11-15 Refurbished PC besteld bij (en betaald aan)
computeroutlet.nl ;
18-11-15 Leveringstermijn van 3 dagen (art. 6) wordt vlgs. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] niet gehaald
(achternaam werd - 'privacy' - niet gezegd). Bestelling geannuleerd;
20-11-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] stuurt creditnota met toezegging van
14 dagen;
2-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] "het 'bedrag staat deze week op uw rekening";
17-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. belt u terug";
22-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "Zal [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] vragen u terug te bellen";
28-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "Het bedrag is al lang ovegemaakt.
Ik bel de bank en laat het u weten";
Om 3 uur bellen wij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "De bank maakt het vanmiddag over.
Ik mail u een afschrift.";
30-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gaat even 'naar boven naar de leiding'.
10 minuten later "De chef zorgt dat het vandaag wordt overgemaakt en morgen
moet het dus op uw rekening staan:.
Geantwoord dat we niet meer zullen bellen, ook al hebben wij
dan weer niets ontvangen.
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].: "Dat begrijp ik"...........

2-1-16 Brief aan [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] met ultimatum van 10 werkdagen na
ontvangst schrijven (gesteld op 20-1-16) waarna aangifte en juridische stappen.
LET OP: dit bedrijf voert het
WebshopKeurmerk logo (http://www.keurmerk.info/), maar u zult het daar tussen de
bij hen aangesloten bedrijven niet vinden !