Wie kan mij helpen? Ik heb jaren het programma Davi recept gebruikt om mijn recepten in te voeren. Nu hebben we een nieuwe pc die draait onder Windows XP en HELP het programma werkt niet meer.
Weet hier iemand een oplossing voor of weet er iemand een ander receptenprogramma waar ik mijn recepten in over kan zetten??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Davi recept en Windows XP
Re: Davi recept en Windows XP
Installeer het programma, als dat lukt. Klik met de rechtermuisknop op het icoonje van het programma en kies dan voor eigenschappen. Kies dan compatibiliteit. Plaats dan een vinkje in " dit programma in deze compatibiliteirsmodes uitvoeren"
Daarna kan je kiezen voor verschillende vorige windows versies, bijvoorbeeld windows 98. Als je geluk hebt werkt het programma nu, maar ik kan je geen garantie daarvoor geven,
Veel succes,
Michel73
Daarna kan je kiezen voor verschillende vorige windows versies, bijvoorbeeld windows 98. Als je geluk hebt werkt het programma nu, maar ik kan je geen garantie daarvoor geven,
Veel succes,
Michel73
Re: Davi recept en Windows XP
Heb je op de site van Davilex zelf gekeken ?
Overigens meen ik zelf op de Davilex site gelezen te hebben dat een aantal van hun pakketten idd niet onder XP zullen lopen en dat daar geen updates/patches voor waren gepland ...
Overigens meen ik zelf op de Davilex site gelezen te hebben dat een aantal van hun pakketten idd niet onder XP zullen lopen en dat daar geen updates/patches voor waren gepland ...