Mijn laptop die ik op 17-10-2007 heb aangeschaft, ter waarde 1300 euro, is van de week kapot gegaan. De laptop start niet meer op, zelfs geen bootscherm. Na navraag voor reparatie krijg ik het volgende antwoord:
Geachte Klant,
Onze technicus heeft uw aanvraag geweigerd omdat het helaas niet meer mogelijk is om dit model te repareren.
Met vriendelijke groet,
Asus Holland B.v.
Moet ik hier genoegen meenemen? Speciaal gezien de prijs van de laptop.
Alvast bedankt voor de reactie.
Mvg
Laatst gewijzigd door Peerku op 05 nov 2010 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn laptop die ik op 17-10-2010 heb aangeschaft, ter waarde 1300 euro, is van de week kapot gegaan.
[quote]
Volgens mij, geef je hier niet de juiste informatie.
Je doet de mensen geloven, dat je voor deze laptop 1300 euro hebt moeten betalen.
Geef eens aan, van welk jaar deze is!
Het was eind 2007 een zeer snelle laptop en de prijs was toen inderdaad rond de €1300.- Dus het is op zijn minst een (zwaar ) overjarig model en zeker nu geen €1300.- waard.Lees hier meer info over deze laptop.
Mijn laptop die ik op 17-10-2010 heb aangeschaft, ter waarde 1300 euro, is van de week kapot gegaan.
Volgens mij, geef je hier niet de juiste informatie.
Je doet de mensen geloven, dat je voor deze laptop 1300 euro hebt moeten betalen.
Geef eens aan, van welk jaar deze is!
Zie onderstaande reactie, aanschaf is 17-10-2007 (typfout), model is van eind 2007.
De economische levensduur van een laptop ligt (meestal) op drie jaar. Is die periode verlopen, dan kun/moet je in principe een beroep doen op de VERKOPER. Wellicht dat via die weg nog een voordeeltje te behalen valt.
De economische levensduur van een laptop ligt (meestal) op drie jaar. Is die periode verlopen, dan kun/moet je in principe een beroep doen op de VERKOPER. Wellicht dat via die weg nog een voordeeltje te behalen valt.
Maxiem.
Ja, de verkoper zal ws nog wel onderdelen hebben liggen die de fabriek niet meer heeft.
Een computer van 3 jaar oud is economisch gewoon afgeschreven.
Een laptop met meer functies heb je nu waarschijnlijk al voor iets meer dan de helft van die prijs.