Dit is volgens de regeltjes en de theorie.Komt de consument naar u voor een reparatie van een door een derde verkocht product dan geld dat deze de verkoper nog een laatste kans moet geven, een ingebrekenstelling, met een redelijke termijn tot nakoming. Na deze periode is de verkoper in verzuim en kan de overeenkomst worden ontbonden.
In de praktijk is dat heel anders!
Welkome in the real world!
De wetgevers kijken niet naar de realiteit en naar praktische oplossingen!
Daarom luiden de detaillisten al de noodklokken, maar de wetgever is daar doof voor!
En de rechters?
Onbetaalbaar!
De detaillisten geven hele duidelijke signalen af.
Als de wetgever en de consumenten daar doof voor zijn en doof blijven, dan moeten ze maar voelen!
Als ik de klant niet help ben ik een ondankbare hond!Komt de consument naar u voor een reparatie van een door een derde verkocht product dan geld dat deze de verkoper nog een laatste kans moet geven, een ingebrekenstelling, met een redelijke termijn tot nakoming. Na deze periode is de verkoper in verzuim en kan de overeenkomst worden ontbonden.
En als mijn concurrenten met de pet ernaar gooien en er een zooitje van maken, dan krijgen de klanten gewoon de rekening gepresenteerd en deze moeten ze gewoon voldoen!
Ik ga echt niet met mijn concurrenten zitten zeuren!