Het bedrag is afgeschreven maar de order is misgegaan.
Heb ook nooit een orderbevestiging ontvangen.
Ik heb in het verleden vaker bij Dell besteld. Problemen (bijvoorbeeld een verkeerde microsoft office versie) werden altijd wel opgelost.
Deze keer ben ik echter flink afgeknapt.
Helpdesk is telefonisch wel bereikbaar: "mag ik het orderrnummer van u?". Dat heb ik dus niet want geen bevestiging ontvangen.
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
Helpdesk heeft later per e-mail de betaling wel bevestigd.
Op 5 maart ontvang ik een e-mail dat een creditnota is aangemaakt:
"Het bedrag zal na 5 tot 7 werkdagen op uw rekening zichtbaar zijn."
Geen betaling ontvangen.
Wel op 17 maart een e-mail:
"Volgens onze gegevens is er een betaling ontvangen van 855.66 euro met als referentie nummer xxxx.
Helaas is echter de samenstelling van uw order niet correct doorgekomen."
Sindsdien verschillende keren gebeld en gemaild want ik wil inmiddels mijn geld wel een keer terug.
Laatste keer gebeld op 26 maart. Meneer "kon niet zelf in het computersysteem kijken".
Ik moest in een uur later terugbellen. Gedaan en in de wacht.
Meneer was druk dus collega. Ik zou een e-mail krijgen.
Nog geen e-mail, wel een punthoofd!