Helaas is het ook zo dat diverse winkels een product waar wel iets mis mee is, terugnemen en gelijk de verkoop weer in doen.
Dat is wel onacceptabel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dixons
Re: Dixons
niet mee eens.Bij winkels waar een product binnen een x tijd zonder problemen teruggebracht mag worden, is het logisch dat die teruggebrachte producten als nieuw de verkoop in gaan
Gohhh, en dat zeg je nu pas? Waarom kwam je daar niet eerder in dit topic mee?ciske schreef:niet mee eens.Bij winkels waar een product binnen een x tijd zonder problemen teruggebracht mag worden, is het logisch dat die teruggebrachte producten als nieuw de verkoop in gaan
je citaat is van zowel mij als BBCS tegen wie heb je het?????Jolijn schreef:Gohhh, en dat zeg je nu pas? Waarom kwam je daar niet eerder in dit topic mee?ciske schreef:niet mee eens.Bij winkels waar een product binnen een x tijd zonder problemen teruggebracht mag worden, is het logisch dat die teruggebrachte producten als nieuw de verkoop in gaan
volgens mij Jolijn moet je effe lezen
Tegen jou natuurlijk, jouw citaat komt toch als laatste? Als ik het tegen BBCS zou hebben zou ik alleen zijn bericht gequote hebben.ciske schreef: je citaat is van zowel mij als BBCS tegen wie heb je het?????
Ik heb dit topic al gelezen, vandaar ook mijn opmerking (maar had misschien beter dan dit de sarcastische modus aan kunnen zetten)
BTW ik ben het met BBCS en Leo eens, maar dat wist je al.
toch nog maar effe lezen JolijnJolijn schreef:Tegen jou natuurlijk, jouw citaat komt toch als laatste? Als ik het tegen BBCS zou hebben zou ik alleen zijn bericht gequote hebben.ciske schreef: je citaat is van zowel mij als BBCS tegen wie heb je het?????
Ik heb dit topic al gelezen, vandaar ook mijn opmerking (maar had misschien beter dan dit de sarcastische modus aan kunnen zetten)
BTW ik ben het met BBCS en Leo eens, maar dat wist je al.
met wie je het eens bent zal mij een worst wezen , heb een eigen mening
-
- Contacteer:
Heen en weer gezwets waar niemand iets aan heeft!
Maar het is wel de kern waar het om gaat.cvproductions schreef:Heen en weer gezwets waar niemand iets aan heeft!