LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dixons

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
BBCS
Contacteer:

Re: Dixons

Ongelezen bericht door BBCS »

Helaas is het ook zo dat diverse winkels een product waar wel iets mis mee is, terugnemen en gelijk de verkoop weer in doen.
Dat is wel onacceptabel.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Bij winkels waar een product binnen een x tijd zonder problemen teruggebracht mag worden, is het logisch dat die teruggebrachte producten als nieuw de verkoop in gaan
niet mee eens.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

ciske schreef:
Bij winkels waar een product binnen een x tijd zonder problemen teruggebracht mag worden, is het logisch dat die teruggebrachte producten als nieuw de verkoop in gaan
niet mee eens.
:roll: Gohhh, en dat zeg je nu pas? Waarom kwam je daar niet eerder in dit topic mee?

ciske

Jolijn schreef:
ciske schreef:
niet mee eens.
:roll: Gohhh, en dat zeg je nu pas? Waarom kwam je daar niet eerder in dit topic mee?
:!: je citaat is van zowel mij als BBCS tegen wie heb je het????? :lol:

volgens mij Jolijn moet je effe lezen :mrgreen:

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

ciske schreef: :!: je citaat is van zowel mij als BBCS tegen wie heb je het????? :lol:

Tegen jou natuurlijk, jouw citaat komt toch als laatste? Als ik het tegen BBCS zou hebben zou ik alleen zijn bericht gequote hebben.
Ik heb dit topic al gelezen, vandaar ook mijn opmerking (maar had misschien beter dan dit :roll: de sarcastische modus aan kunnen zetten)
BTW ik ben het met BBCS en Leo eens, maar dat wist je al. 8)

ciske

Jolijn schreef:
ciske schreef: :!: je citaat is van zowel mij als BBCS tegen wie heb je het????? :lol:

Tegen jou natuurlijk, jouw citaat komt toch als laatste? Als ik het tegen BBCS zou hebben zou ik alleen zijn bericht gequote hebben.
Ik heb dit topic al gelezen, vandaar ook mijn opmerking (maar had misschien beter dan dit :roll: de sarcastische modus aan kunnen zetten)
BTW ik ben het met BBCS en Leo eens, maar dat wist je al. 8)
toch nog maar effe lezen Jolijn :lol:

met wie je het eens bent zal mij een worst wezen , heb een eigen mening :mrgreen:

cvproductions
Contacteer:

Ongelezen bericht door cvproductions »

Heen en weer gezwets waar niemand iets aan heeft!

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

cvproductions schreef:Heen en weer gezwets waar niemand iets aan heeft!
Maar het is wel de kern waar het om gaat.

Gesloten