LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail versturen met Outlook > 1 MB

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
redpurple

E-mail versturen met Outlook > 1 MB

Ongelezen bericht door redpurple »

Als ik een e-mial verstuur met een bestand welke groter is dan 1 MB, dan blijft Outlook de e-mail versturen. Ook al heeft de begunstigde deze reeds ontvangen. Wie weet een oplossing?

Sjors_B

Re: E-mail versturen met Outlook > 1 MB

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Welke outlook versie ?
Het kan ook een limiet ingesteld zijn door je provider, welke provider heb je?
Ik verstuur zelf ook foto's van 2,5 Mb is geen probleem

redpurple

Ongelezen bericht door redpurple »

Outlook versie 2003 SP2

Ik ben onlangs overgestapt op KPNPLANET (InternetPlusBellen). Ik heb KPN al een e-mail gestuurd. Echter het antwoord is niet bevredigend:
"E-mail is niet ontworpen voor het verzenden van grote bestanden, afhankelijk van de verbinding is het aan te raden om een grote van 1MB aan te houden, wanneer u grotere bestanden wilt versturen is het verstandig om deze bestanden op te delen in kleinere delen.".

Ik zal nogmaals KPN hierover berichten.

Henke

Ongelezen bericht door Henke »

Verstuur grote bestanden via www.yousendit.com werkt prima via de gratis versie.
Je moet er wel even de tijd voor nemen, want het moet er wel even opgezet worden.

snoei

Ongelezen bericht door snoei »

"E-mail is niet ontworpen voor het verzenden van grote bestanden, afhankelijk van de verbinding is het aan te raden om een grote van 1MB aan te houden, wanneer u grotere bestanden wilt versturen is het verstandig om deze bestanden op te delen in kleinere delen.".
Wat een onzin. E-mailen van grote bestanden hoort gewoon te kunnen. Het is voor mij heel gebruikelijk om mails van deze omvang te versturen. KPN probeert hiermee gewoon de boot af te houden. Lijkt mij dat ze gewoon uit moeten zoeken wat hier het probleem is. De kans is groot dat het aan de internetverbindingen ligt.

Hoe snel is internetplusbellen?

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Ik werkt met outlook 2003, en met mijn Extreme abbo verzend ik net een mail van een aantal foto's zijnde 7MB, zonder enig probleem. zit niet zozeer in outlook maar wel in de provider en welk abbo naar mijn idee.
Joopataa

Gesloten