Voor de rest:
Je ziet spoken.
Het is een naam die totaal geen betekenis heeft.De naam ikbenik lees er nog eensoverheen, time to change?
Alleen wil de naam zeggen ik ben gewoon ik.
En over mijn naam ga ik echt niet meer in discussie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het is een naam die totaal geen betekenis heeft.De naam ikbenik lees er nog eensoverheen, time to change?
En waarom zou ik jou dan niet begrepen hebben?Citaat : mr. ikbenik :
Lastige klanten zijn er wel.
En het verhaal dat de klant altijd gelijk heeft, kan ook gelijk naar de wereld van de fabeltjes.
Jij hebt mij dus niet begrepen, kun je waarschijnlijk niets aan doen is een kwaaltje waar de meeste techneuten last van hebben.
Ik heb weleens gezegd lastige klanten bestaan niet, alleen klanten.
Waarom is dan niet echt reclame voor mij?het verbaasd me dat je je website op dit forum plaatste. Is niet echt reclame voor je
daarvoor staat:De voorwaarden op de site van ikbenik word je ook niet zo vrolijk! Zelfs al is het Zijn schuld dat er iets fout/stuk gaat , Dan is het nog de schuld van de klant en is het risico ook voor de klant.
Je stelling klopt dus niet. En hier kon je op wachten. Zoveel mensen kunnen het niet verkroppen dat er een winkelier is die ze vertelt dat ze geen gelijk hebben. Kritiek is voor sommigen héél moeilijk en dan moeten ze in de aanval. Jammer.Bits&Bytes aanvaardt slechts aansprakelijkheid voor opzet of daarmee gelijk te stellen schuld van haar zelf, haar personeel of andere onder haar verantwoordelijkheid vallende personen.
b.
Alle schade of nadelen veroorzaakt door, voorgevallen bij of op enigerlei wijze verband houdende met de uitvoering van de opdracht – door wie dan ook (inclusief het personeel van Bits&Bytes en andere hulppersonen) aan wie of wat dan ook toegebracht, komen ten laste van koper/opdrachtgever, die Bits&Bytes waar nodig volledig heeft te vrijwaren voor aanspraken – van derden.
In de praktijk worden deze voorwaarden door de meeste winkeliers gehanteerd.De voorwaarden op de site van ikbenik word je ook niet zo vrolijk! Zelfs al is het Zijn schuld dat er iets fout/stuk gaat , Dan is het nog de schuld van de klant en is het risico ook voor de klant.
Als mensen gelijk zeggen dat zij een fout gemaakt hebben en daar eerlijk voor uitkomen, dan zal ik heus wel coulant zijn.daarbij vind ik dat wanneer de consument eerlijk zegt wat hij gedaan heeft (bijvoorbeeld illigale norton geinstalleerd) dat je wel solidair mag zijn en hem wat korting geven op de reparatie
belonen van eerlijkheid lijkt mij motiverend te werken
Omdat ik volgens de klant bewijzen moest dat de fout door de illegale software kwam.Wat ik dan weer niet begrijp is waarom de winkelier/reparateur de dupe ervan moet zijn wanneer de klant bekent illegale software te hebben geïnstalleerd..
Waarna de klant de illegale software installeerd en gelijk de klacht waarvoor de computer bij mij kwam weer ontstond.De klacht was dat de computer nadat windows opgestart was, opnieuw opstartte.
De harde schijven zijn gecontroleerd op virussen en spyware.
Deze werden niet aangetroffen.
Het systeem is thermisch getest. Er werden geen problemen aangetroffen.
De computer heeft ±36 uur testgedraaid. De computer is niet uitgevallen.
De hardware en software zijn opnieuw geïnstalleerd.
Het systeem is grondig getest en in orde bevonden.
Ik heb de computer naar jouw gebracht, omdat de computer foutmeldingen gaf. Jij zei dat jij niks kon vinden, maar ik heb die klacht weer. Ik ben er niks mee opgeschoten. Als jij vindt dat die illegale software de oorzaak van de foutmeldingen zijn, dan moet jij dat dan maar ook bewijzen.
Ik heb de klachten weer, dus jij behoort die klachten onder garantie te verhelpen.
Ja, een bedrijf leiden kan niet iedereen.De pest van dit soort lieden is wel dat zij je naam grondig kunnen verzieken, maar dat risico nam ik dan op de koop toe.
Dat was dus ook in het geval van de klant van het voorbeeld.De pest van dit soort lieden is wel dat zij je naam grondig kunnen verzieken, maar dat risico nam ik dan op de koop toe.
In de praktijk worden deze voorwaarden door de meeste winkeliers gehanteerd.
Toen ik voor 3½ jaar begon, heb ik deze voorwaarden overgenomen van een hele bekende computerketen die hun voorwaarden bij de rechtbank gedeponeerd had.
Ik heb die voorwaarden zo overgenomen.
Toegegeven, ik moet die voorwaarden bekijken en aanpassen.
Nog iets:
Als ik iets kapot maak tijdens een reparatie, dan komen daarvan alle kosten gewoon voor mijn rekening.
Klopt ook helemaal.Dat komt uit je eigen voorwaarden heel anders over en is dus eigenlijk een gunst.