De consumenten zijn hierin niet eerlijk.Het niveau hier is toch al een hele tijd tot een diepte punt gezakt,
en als mensen dan gaan zeuren dat een aldi niet goed is (dus ook onderuit willen halen) moeten ze niet klagen als anderen hun op vingers tikken.
Als een supermarkt en een computerwinkel hetzelfde doen, dan wordt er over die supermarkt hulde geroepen en wordt die computerwinkel keihard onderuitgehaald.
En dan over de kwaliteit.
Als ik product van de dezelfde kwaliteit zou gaan leveren als die van die supermarkt, dan wordt er tegen mij gezegd:
Hoe durf je om troep te verkopen.
Waar ik steeds op hamer, is dat de consument zowel de supermarkt als de computerwinkel gelijk moet behandelen.
En dat doen ze niet.
Tegen de Aldi roepen van Hulde en tegen de computerwinkel zeggen dat de winkelier de klant niet mag doorverwijzen naar de fabrikant, omdat ze geen overeenkomst hebben met de fabrikant.
En de consumenten moeten niet zeuren dat ze van de computerwinkel die alleen A-merken verkoopt dat hij de dezelfde prijzen moet hanteren als die supermarkt die alleen maar B-merken verkoopt.
Over die 2 zaken heb ik het steeds.