Zijn er hier mensen die recente (laatste half jaar) ervaringen met Paradigit hebben ?
Is de aftersales (-service) echt zo slecht als je deze nodig hebt ?
Dat is voor mij wel een dealbreaker...

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
De formule die ze hanteren is dat de computer ter plekke wordt gerepareerd. Dat kan beteken dat je lang moet wachten, maar dan kun je natuurlijk best assertief zijn en vragen of je hem achter moet laten.1. altijd lange tot zeer lange wachttijden bij reparaties
Dit las ik op tweakers.net. Ik vind dit heel vreemd. Garantie geld volgens de vermelde garantie voorwaarden en daarin kan men zaken uitsluiten, maar dan moet men dat wel melden anders geld de garantie gewoon over het hele product. Op hun site geven ze nu niet dergelijke informatie.Bovendien bleek de "extra garantie" waarvoor ik extra betaald heb niet geldig voor de randapparatuur (kleine lettertjes...).
Het is echt niet zo dat alle schade die ontstaat tijdens de garantieperiode en daarna altijd onder garantie valt.In mijn geval heb ik de garantie die berekent wordt aan de hand van het totaal bedrag. Op mijn factuur noch elders wordt dan ook niets uitsloten. Dan is het vreemd om te zeggen: sorry maar dit valt niet onder de garantie. Ik betaal dus ook extra voor deel producten waarop ik al meer dan een jaar garantie had.
ik heb wel slechte ervaringen met paradigit (eindhoven)
1. altijd lange tot zeer lange wachttijden bij reparaties
Dit eisen de consumentenorganisaties wel degelijk.ikbenik: een hoop mensen denken dat als ze iets ter reparatie aan bieden dat ze het product ook dezelfde dag terug hebben, en het liefst nog binnen een uur.
Mocht de winkel dat niet voor elkaar krijgen dan deugt de winkel niet en dan moet je ze horen, wat natuurlijk nergens op slaat.
Dat is dus de Windows XP schijf die ik dus niet nodig zou hebben volgens de bedrijfsleider van Paradigit Breda."Windows XP kan niet opgestart worden om het volgende (Windows XP) bestand is beschadigd etc etc."....
"U wordt verzocht de Windows XP schijf in de Cd rom speler te plaatsen en bij herstart op R te drukken om de reparatie te starten." ....