heb op 12 maart 2009 een toshiba laptop gekocht bij mediamarkt
een showmodel 2,5 weken zat er een vlek in beeld
bij servicepunt zeiden ze dat er waarschijnlijk een scheurtje in scherm zt
en er was een klein milimmeter te zien op scherm dus
en service punt stuurt m nar toshiba
krijg ik een brief dat de reparatie 378 euro gaat kosten
laptop koste 399 euro
of anders onderzoekskosten moest betalen van 60 euro
hun conclusie scheurtje in scherm
valt niet onder de garantie omdat het schade van buitenaf is volgens medewerker
is er niet zoiets als een aankoop garantie bedoel een laptop normale prijs van 999 euro zou toch langer mee moeten gaan als 3 weken
wat kan ik hieraan doen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie
Re: garantie
Punten, hoofdletter en volzinnen gebruiken. Ik kan hier maar de helft van begrijpen. Kijk eens op de site consuwijzer voor een voorbeeldbrief. Een onderwerp kiezen dat de inhoud beschrijf en onderscheid van andere onderwerpen wil ook helpen.