LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis upgrade voor medion klanten?????

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ikbenik

Re: gratis upgrade voor medion klanten?????

Ongelezen bericht door ikbenik »

Uw mening is prima dat doe ik ook.
Die beschuldiging van mij aan een Merk voor oplichting is niet mijn mening, dat ik een keiharde feit!!!!

Als het mijn mening was, dan zou ik dat merk niet beschuldigen van oplichting!
Mij persoonlijke mening ik zou niet graag bij U iets willen kopen
Omdat jij niet tegen de waarheid en de werkelijkheid kunt.

Want jij houdt die mensen die heel dom doen de hand boven het hoofd.
Ook houdt jij de merken die de boel belazeren de hand boven het hoofd en tegen mij zeg je dan dat ik me niet zo negatief tegen dat merk moet uitspreken.

In die discussie van Medion waarin ik het merk beschuldigde van oplichting, kreeg ik de reactie dat ik heel erg moest oppassen met wat ik zei.
Daarnaast kreeg ik de reactie waar ik het lef vandaan haalde om Medion te beschuldigen.
En moest ik mijn excuses aanbieden, omdat ik een merk beschuldigde van oplichting.

Ik heb heel duidelijk aangegeven waarom dat ik dat merk beschuldigde.
De mensen verdraaide de waarheid met de mededeling dat die systeem op de toekomst was voorbereidt!

Dus de mensen werden bedonderd en de gedupeerden gaan die beschuldiging ook nog verdraaien in een positieve actie van dat merk.

Dus men houdt de hand boven het hoofd van die merken die de boel belazeren, en dat doe jij ook.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: gratis upgrade voor medion klanten?????

Ongelezen bericht door Moppentappers »

ikbenik.. scart aansluiting voor mijn PC zie ik wel zitten (playstation aansluiten?)
waar kan ik een goede krijgen

Gesloten