ik heb 3 weken geleden een nieuwe pc gekocht haal hem uit de doos
en sluit alles aan er verschijnt een melding in mijn beeldscherm de brightness 100% dit staat precies in het midden en gaat niet weg
dus maandag hp gebeld pc werdt dinsdag keurig opgehaald en een week later weer thuis bezorgt ik sluit de pc aan en direct weer de melding op de bon gekeken en daar staat op geen defect maar weer gaan bellen weer uitleg gegeven wat het probleem was (dit heb ik nu al 7 keer moeten doen terwijl ik een casenummer heb gehad waar alles in staat) ik moest de pc reseten ?? oke dit gedaan hoera melding weg voor ongeveer 30 minuten toen stond de melding er weer Ik heb alles gedaan wat hp vroeg log bestanden opgestuurd reparatierapport opgestuurd ik wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld echt niet
de melding is spontaan verdwenen er lopen alleen nog wat strepen over het beeldscherm zal ik nog gaan bellen neeee heeft toch geen zin
voor mij nooit meer HP en voor deze pc het is jammer dat die niet in de grijze bak mag anders had die er er al ingelegen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hp Compaq presario
Re: Hp Compaq presario
Een melding over "brightness 100%" lijkt mij een OSD melding vd monitor en niets iets afkomstig van de PC. Of is het een laptop?