LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hp laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
marbada
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2009 14:02

hp laptop

Ongelezen bericht door marbada »

Hallo allemaal,
Ik half 2006 een dv9055ea laptop gekocht van HP. De aanschafprijs was toen 1300 euro tegen nu ongeveer 700. Al in het eerste jaar viel de computer met enige regelmaat uit, vaak nadat er zwaar gebruik werd gemaakt van de videokaart. Kennelijk was de koeling niet voldoende en werd de beveiliging ingeshakeld waardoor hij uit viel. Begin dit jaar werkte de wifi niet meer naar behoren en moest ik steeds opnieuw opstarten om hem weer te laten werken. inmiddels is twee weken geleden de videokaart overleden. En zoals zovelen...pas dan ga je googelen en lees je dat bovenstaande problemen een veelvuldig probleem is van HP laptops. Dus bellen naar HP, vriendelijk doch resoluut zonder enige coulance werd ik de deur gewezen. Repareren kost me rond de 400 euro. Ik heb de pech dat mijn laptop niet in de lijst van genoemde laptops is opgenomen die allemaal dezelfde problemen hebben, doch waarvoor wel garantie/coulance verleend wordt.
graag hoor ik van andere HP gebruikers over defecte laptops en die ook net niet tot de lijst van genoemde behoren.

marcioso
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2009 10:17

Re: hp laptop

Ongelezen bericht door marcioso »

Je bent niet alleen hierin, zojuist de volgende site ontdekt en er zijn vele met jou http://hplies.com/
Ik zou zeggen let's join hands and beat them

Gesloten