BBCS schreef:53o en ik gaven aan dat de TS beter €50,- meer kon uitgeven voor een betere notebook.
Persoonlijk deel ik die mening, maar vind wel dat iedereen dat zelf moet weten zolang deze maar een keuze maakt en op de hoogte is van de voors en tegens. Maarja 'smaken verschillen' nu eenmaal gelukkig anders zou er maar 1 type te krijgen zijn van elk merk, reden we allemaal in dezelfde auto en was elk huis exact hetzelfde.
BBCS schreef: Alleen vonden een aantal forumgebruikers het weer nodig om op de man af te spelen en zeer persoonlijke aanvallen te openen.
Bij dat soort kleutergedrag ga maar niet op in. Vandaar dat ik ook niet reageerde.
Zet dit soort fragmenten nu niet neer: lokt alleen maar reacties uit waar u niet op zit te wachten, voegt niets toe aan de discussie en is niet relevant.
BBCS schreef: Het gevolg daarvan was dat die apparaten zo traag waren als dikke stroop.
Is ook zo, tegen de berg op met windkracht 12 tegen is niet overdreven.
BBCS schreef: Om goed met Windows 7 te kunnen werken is al minimaal een geheugen vereist van 2GB, liefst meer.
Sja MS zegt dat de minimale vereisten zijn 1 GB ( overigens voor XP-modus al minimaal 2 GB ). In de business is bekend dat deze systeemvereisten van MS meestal aan de krappe kant zijn om lekker soepeltjes en vlotjes te werken dus ruimer is dan beter inderdaad. Bovendien praten we nu alleen nog maar over het draaien van het besturingssysteem en hebben we het nog niet over een antivirusprogramma dat actief is of welke andere toepassing dan ook (bv de browser).