Wie kan mij een goed merk geven?
ik heb dus alleen maar problemen met mijn Fujitsu Siemens Amilo D uit 2002.
Ik tijfel tussen de volgende merken..
HP
Toshiba
Sony
Asus
IK kan voor 375 een Acer kopen van me vader nieuw in doos.
Ik heb niks als klachten gehoord over Acer.
wie heeft er een advies.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb een vraag over een nieuwe aan te schaffen Laptop
Re: Ik heb een vraag over een nieuwe aan te schaffen Laptop
Hé beveiligertje van niks, is je korte termijngeheugen aangetast door de pepperspray?ridder80
Geplaatst op 09 Jul 2008 15:28 door ridder80
--------------------------------------------------------------------------------
goede middag beste dames en heren.
ik ben toe aan een nieuwe laptop omdat de gene die ik heb is voor de 4e keer kapot en is al wat ouder dec 2002.
ik zal kort uitleggen... het is een Fujitsu-Siemens Amilo D
De eerste keer.... Discatte ging er niet meer uit
De tweede Keer.... Ventilator kapot
De derde keer .. De voeding apparaat Plofte
Daarna werd die erg warm, ik heb nu een laptop kooler en dat probleem is opgelost.
Nu is het licht van het beeldscherm uitgevallen zeg maar ik heb een donker beeldscherm.
u raadt het al... ik ben dom geweest om dit merk te kopen, maar mijn vraag.. welk merk dan??
ik kan de laptop van me pa over kopen is Acer Aspire 5315 voor 365 E
maar ik hoor zoveel klachten over Acer.
Welke merk kan ik dan beter kopen?
Toshiba of HP of Sony?
wie heeft er een goed advies?
of dei
Weet je nu al niet meer dat je deze vraag al eerder hebt gesteld of was je niet tevreden met de gegeven antwoorden.....?
Jij komt er wel.....
Achja, weer een Acer Basher!IK kan voor 375 een Acer kopen van me vader nieuw in doos.
Ik heb niks als klachten gehoord over Acer.
Over die klachten kan ik kort zijn, het valt allemaal wel mee.
Oke, de reparatietermijnen zijn wat aan de lange kant, maar het is heus niet zo dat die laptops bij bosjes uitvallen.
Ten eerste:
Maak niet de grote fout als zoveel mensen door alleen naar de prijs te kijken.
Doe je dat wel, dan heb je niet het recht om bij problemen te komen klagen.
Je moet altijd als eerste kijken wat je met die laptop wilt gaan doen.
Zolang je dat niet weet, heeft het totaal geen zin om te gaan kijken naar een nieuwe laptop.
Je moet dus eerst al je wensen en eisen op papier zetten.
Heb je dat gedaan, dan zoek je een laptop die bij je wensen past.
Dus vergeet die goedkope aanbiedingen. Of die moeten toevallig die eigenschappen hebben die bij je wensen passen. Anders: links laten liggen.
Als je de bijpassende laptop gevonden hebt, kijk je of die in je budget past. Zo ja, ga dan tot aanschaf over.
Zo nee, kijk of je ergens kunt besparen of spaar iets langer door.
Goede merken:
- Asus
- Acer
- Toshiba
- HP
- Compaq (HP)
Maak niet de grote fout als zoveel mensen door alleen naar de prijs te kijken.
Doe je dat wel, dan heb je niet het recht om bij problemen te komen klagen.
Je moet altijd als eerste kijken wat je met die laptop wilt gaan doen.
Zolang je dat niet weet, heeft het totaal geen zin om te gaan kijken naar een nieuwe laptop.
Je moet dus eerst al je wensen en eisen op papier zetten.
Heb je dat gedaan, dan zoek je een laptop die bij je wensen past.
Dus vergeet die goedkope aanbiedingen. Of die moeten toevallig die eigenschappen hebben die bij je wensen passen. Anders: links laten liggen.
Als je de bijpassende laptop gevonden hebt, kijk je of die in je budget past. Zo ja, ga dan tot aanschaf over.
Zo nee, kijk of je ergens kunt besparen of spaar iets langer door.
Goede merken:
- Asus
- Acer
- Toshiba
- HP
- Compaq (HP)
Als je weet dat 90% van alle defecten door gebruikers veroorzaakt worden?
1 open je laptop in midden met knop en via zijkant dicht drukken, dan krijg je een scheef beeld scherm en kapotte schanieren.
2 Op schoot met kabels, die stekkers die uitsteken zitten op je moederbord dus die stekker kost niet veel maar het gat waar het in zit is veel duurder om te repareren.
3 Auto, als deze op de stoel licht te stuiteren? Ik heb liever een gordel om als laptop!
4 Uw oude had een erg dun moederbord, de huidige zijn niet alleen sneller maar de fabrieken leerden wat er beter kon!
De slechte merken als Packerd Bell is nu stukken beter als 5 jaar terug!
5 Toshiba was altijd erg goed maar prijzig en of de meerprijs het waard is, model Tecra is beter als de andere en dat zie je aan de prijzen!
6 Vista tenminste 2 Gb geheugen, anders werkt het erg traag en Windows word toch altijd trager door gebruik als je de rotzooi niet verwijderde...
7 Ubuntu, deze laatste 8.04~1 versie word niet traag, heeft aan 1 Gb ruim voldoende dus als je een geschikte laptop vind voor deze Linux Distributie zul ja langer meer plezier hebben en je zult na enige tijd de Micro Software niet meer missen!
Ik zit nu op een oude laptop uit eind vorige eeuw dit te doen!
Kijk eens op dit forum; ubuntu-nl.org ga eest rustig lezen...
Ook op www.helpmij.nl is een forum met veel Windows ellende dus dat weet je van te voren de eventuele problemen!
Soms bieden ze de oplossing om jou slechts 5 jaar oude weer beter te krijgen, en als deze Siemens een een Live CD Ubuntu zou krijgen...
misschien heb je helemaal niets nodig en wil je geen windows meer!
Voor je deze weg gooide, probeer het eens....
1 open je laptop in midden met knop en via zijkant dicht drukken, dan krijg je een scheef beeld scherm en kapotte schanieren.
2 Op schoot met kabels, die stekkers die uitsteken zitten op je moederbord dus die stekker kost niet veel maar het gat waar het in zit is veel duurder om te repareren.
3 Auto, als deze op de stoel licht te stuiteren? Ik heb liever een gordel om als laptop!
4 Uw oude had een erg dun moederbord, de huidige zijn niet alleen sneller maar de fabrieken leerden wat er beter kon!
De slechte merken als Packerd Bell is nu stukken beter als 5 jaar terug!
5 Toshiba was altijd erg goed maar prijzig en of de meerprijs het waard is, model Tecra is beter als de andere en dat zie je aan de prijzen!
6 Vista tenminste 2 Gb geheugen, anders werkt het erg traag en Windows word toch altijd trager door gebruik als je de rotzooi niet verwijderde...
7 Ubuntu, deze laatste 8.04~1 versie word niet traag, heeft aan 1 Gb ruim voldoende dus als je een geschikte laptop vind voor deze Linux Distributie zul ja langer meer plezier hebben en je zult na enige tijd de Micro Software niet meer missen!
Ik zit nu op een oude laptop uit eind vorige eeuw dit te doen!
Kijk eens op dit forum; ubuntu-nl.org ga eest rustig lezen...
Ook op www.helpmij.nl is een forum met veel Windows ellende dus dat weet je van te voren de eventuele problemen!
Soms bieden ze de oplossing om jou slechts 5 jaar oude weer beter te krijgen, en als deze Siemens een een Live CD Ubuntu zou krijgen...
misschien heb je helemaal niets nodig en wil je geen windows meer!
Voor je deze weg gooide, probeer het eens....
@ridder80,
is dit een Laptop uit je tijd dat je beveiliger was en van de wagen gevallen?
"IK kan voor 375 een Acer kopen van me vader nieuw in doos.
Ik heb niks als klachten gehoord over Acer.".
Je vraagt ook nog advies?
"wie heeft er een advies".
Het advies is, je moet niet zoveel onzin schrijven!
is dit een Laptop uit je tijd dat je beveiliger was en van de wagen gevallen?
"IK kan voor 375 een Acer kopen van me vader nieuw in doos.
Ik heb niks als klachten gehoord over Acer.".
Je vraagt ook nog advies?
"wie heeft er een advies".
Het advies is, je moet niet zoveel onzin schrijven!
-
Koop een HP en dan het business model deze zijn heel stevig zien er misschien niet heel heel mooi uit maar zijn lekker licht en kunnen veel hebben plus dat hp echt een goede service desk heeft wat xxodd niet echt heeft ken een aantal mensen die zo'n eentje hebben gekocht maar zijn niet tevreden over. door dat ze snel uit elkaar vallen