Mijn adres past niet helemaal, het is: [email protected]
In maart hebben wij bij hccnet adsl besteld. Al gauw bleek dat hccnet niet veel meer doet dan anderen inschakelen en wel maandelijks incasseren. De aansluiting loopt via KPN en de installatie zou worden uitgevoerd door Cable1. Nou, dat laatste bedrijf, dat wil niemand weten, wat een ellende daarmee te beleven valt. Geïnteresseerd? Dan kan ik een heel verhaal vertellen. Een maand lang was de girorekening van ons bedrijfje onbereikbaar maar uiteindelijk werkt alles weer na veel gezeur.
Met vriendelijke groeten,
N.H. de Jong
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] installatie adsl
Re: installatie adsl
Hallo,
Ik heb zelf HCCNET en ben zeer tevreden.
We hebben het wel zelf aangesloten.
Inderdaad loopt het ook bia KPN , maar dat heb je bij iedere provider.. de kabels zijn toch van de KPN?? en de providers hebben dan zon kabel gehurud als ik het goed heb...
En incasseren.. stuur ze eens een email , ik kreeg altijd netjes antwoord op mijn vraag...
Freek
Ik heb zelf HCCNET en ben zeer tevreden.
We hebben het wel zelf aangesloten.
Inderdaad loopt het ook bia KPN , maar dat heb je bij iedere provider.. de kabels zijn toch van de KPN?? en de providers hebben dan zon kabel gehurud als ik het goed heb...
En incasseren.. stuur ze eens een email , ik kreeg altijd netjes antwoord op mijn vraag...
Freek
Re: installatie adsl
Hallo, ik heb sinds kort ook ADSL, maar van Hetnet dat van de KPN is. Na aanvraag had ik binnen een week de spullen voor zelfinstalatie al binnen. Grote vreugde, maar het deed het niet : de helpdesk gebeld, probleem uitgelegd (waarschijnlijk werkt de spitter niet) , twee dagen later een nieuwe splitter in de bus, aan gesloten, en weer niet werken .
Nogmaals de helpdesk gebeld en het wederom uitgelegd waaruit bleek dat mijn ISDN kasje verouderd was. Geen probleem, binnen enkele dagen werd er een nieuw kastje bezorgd, aangesloten en alles werkte perfect, dit zonder kosten.
Van mij alle lof voor de KPN vanwege de snelle service!
P.S. Nog even de helpdesk gebeld,10ctp/m,om de modem opnieuw in te stellen wat zeer goed uitgelegd werd.
Nogmaals de helpdesk gebeld en het wederom uitgelegd waaruit bleek dat mijn ISDN kasje verouderd was. Geen probleem, binnen enkele dagen werd er een nieuw kastje bezorgd, aangesloten en alles werkte perfect, dit zonder kosten.
Van mij alle lof voor de KPN vanwege de snelle service!
P.S. Nog even de helpdesk gebeld,10ctp/m,om de modem opnieuw in te stellen wat zeer goed uitgelegd werd.