LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inval bij ICC / Computerhulp.nl

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Butterfly67

inval bij ICC / Computerhulp.nl

Ongelezen bericht door Butterfly67 »

1 maart 2007 16:02 uur

Invallen in oplichtings-zaak Defensie

UTRECHT - De marechaussee heeft donderdag invallen gedaan in huizen en bedrijfspanden in Woerden en Utrecht. De invallen hebben te maken met een ex-burgermedewerker van het Ministerie van Defensie.

Die wordt ervan verdacht zijn voormalige werkgever te hebben opgelicht voor 300.000 tot 400.000 euro. Hij zou hebben gefraudeerd met onderhoudscontracten voor computers.

Bij de invallen van vandaag in Woerden en Utrecht is onder meer administratie in beslag genomen. Er is nog niemand aangehouden.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/145957

Ik hoorde het toevallig van mensen die bij ICC werken. Ik ben wel benieuwd wellke gevolgen het zal hebben, voor de mensen die service via dit bedrijf krijgen. o.a. medion, acer, benq, dixons, dynabyte, makro, etc etc.. http://www.icc-service.com/index.asp?intStyleitID=40

Ik lees hier al zoveel klachten over service die door dit bedrijf uitgevoerd wordt, dat het mij nuttige info leek.

groetjes,
Sharon

ook ged.

Re: inval bij ICC / Computerhulp.nl

Ongelezen bericht door ook ged. »

klacht icc

heb mijn pc gebracht naar icc woerden voor het plaatsen van een recovery (terugbrengen van de harde schijf naar fabrieksinstellingen xp) kosten 95 euro volgens afspraak.
omstreeks 20-7-2006 is mijn comp. terug gebracht door Computerhulp.nl. Wat schets mijn verbazing pc werkt niet doet niks meer, kon de pc niet meer opstarten maakt veel herrie. dus weer icc gebeld pc was er slechter aan toe voor dat ik hem daarbracht.
voor de tweede keer pc retour op 31-7-2005
alles werkt nu na behoren maar de buitenkast is niet vastgezet met parkers dus hangt los.
krijg op 28-12-2006 rekening van 55 euro, wat blijkt is de rekening van de pc van de eerste keer retour.
wat mijn fout niet was, maar wel betalen dus was een slechte aflevering. de eerste keer.
op 1-2-2007 krijg ik weer een rekening van 319,90 euro
dit was niet volgens afspraak
door een foute handeling had ik de pc geformatteerd dus alles eraf
maar nu hebben ze de hele pc vernieuwd
dvd-hdd-mb.
heb ook geen prijsopgaaf vooraf gehad voor dat hoge bedrag.
heb een aangetekende brief geschreven icc reageerd niet
maar wel aanmaningen sturen na een slechte behandeling.
kan dit zo maar zonder prijsopgaaf gewoon de rekening sturen volgens mij is er weinig aan gedaan zie de eerste keer retour.

wat zijn mijn rechten of heeft een consument geen rechten?
bvd

Gesloten