LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jetset inktvuller van RTL shop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ladybond007
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2003 10:53

jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door ladybond007 »

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn met problemen met dit inkt vul product. Ik heb mijn cartridge's gevuld en alles gedaan wat er in de papieren stond. Nu blijkt dat alle zwarte inkt dwars door mijn printer heen gelekt is en mijn computer kast vol ligt met zwarte inkt. RTL shop wil niets vergoeden en IK zou wel wat fout gedaan hebben........
Ik hoop wat van jullie te horen. Alvast bedankt Renske

CompuWizz

Re: jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door CompuWizz »

Yeps, ken het probleem,

niet perse van RTL shop (Wie koopt daar uberhaupt iets?????) maar printercardridges zijn gewoonweg niet gemaakt om te worden bijgevuld........... helaas het is niet anders!


:?

Gast

Re: jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door Gast »

Het kan wel gewoon nog eens proberen. Deur dicht doen en vullen maar.

espoir007

Re: jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door espoir007 »

Ladybond007 ik heb ook de inktvuller bestellen. Ik heb ook na een paar dagen wat probleem gehad met mijn cartridge. De zwart lekt in de printer, en ik had alleen 2 kleuren die goed werken. Ik ben steeds aan vechten met yorinshop om mijn geld terug te krijgen....na 4 maanden, steeds niks maar ik laat het niet hier....Ze hebben tegen mij gezegd dat de probleem niet bekend was...blijkbaar wel...
Ik heb ook alles gedaan volgens het boekje, ik denk meer dat een probleem is met de inkt...ik weet alvast dat ik nooit meer wat bestellen op televisie....het was de eerste keer maar ook de laatste...

de groetjes,

:D Laurence

Henry

Re: jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door Henry »

Ik heb zo'n bijvulsetje vorige bij één van de ANWB Kampioen aanbieders gekocht.
Het bij vullen van de zwarte patroon ging perfect.
Maar de kleurpatroon hield er een paar dagen mee op.
Ik heb toen een nieuwe patroon moeten kopen € 45.
Ik merk wel dat de kwaliteit van de zwarte patroon na een aantal bijvullen steeds slechter wordt.

Ik heb 2 weken geleden de HP printer vervangen door een Canon
met 4 losse inkttanks.
Elke kleur heeft zijn eigen patroon.
Als geel op is , hoef je alleen de gele patroon maar te verwisselen.
Voor een kleurpatroon betaal ik € 5,06 en zwart kost € 5,88
Voor dat geld hoef ik geen dure navulsetjes meer te kopen.

jotje

Re: jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door jotje »

Het lekken na het vullen wordt vaak veroorzaakt omdat men te veel inkt in de cartridge doet.
Hierdoor is de spons die er in de cartridge zit overvol en loopt de inkt er zomaar weer uit.
Minder bijvullen kan een oplossing zijn

mistermaniac
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2004 17:42

Re: jetset inktvuller van RTL shop

Ongelezen bericht door mistermaniac »

Het is eigenlijk allemaal maar gezeik dat bijvullen,

MENSEN! neem dit nu van mij aan, die cartriges zijn niet gemaakt om vaker dan 1 keer gebruikt te worden, al beweert RTL shop en wecare het anders. Je kunt geluk hebben dat het werkt, maar de kwaliteit van je afdrukken gaat hard achteruit. Ik gebruik ook geen originele inkt, maar voor mijn epson zijn alleen maar namaak tanks beschikbaar en geen naVUL tanks. Ik heb het ook gehad met een HP dat mijn inkt gewoon door de printer heen liep, en dat was met een wecare patroon. De enigste beste keuze voor goedkoop printen is een Epson of een Canon printer kopen.

Gesloten