LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat computer € 699 - Medion

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Kruidvat computer € 699 - Medion

Ongelezen bericht door Gast »

Vandaag computer, printer en beeldscherm (medion) bij kruidvat gekocht. In tegenstelling tot enkele weken geleden nu dus wel voorraad.
Beeldscherm blijkt niet te werken. Gebeld met Medion. Voordat zij enige actie kunnen ondernemen MOET ik eerst in mijn vriendenkring testen of het beeldscherm het op een andere computer wel doet. Test ik dit niet, dan zal ik géén reparatienummer ontvangen. En is het mijn problee. Nadat mij "vriendelijk" duidelijk is gemaakt dat ik verplicht zelf maar moet gaan testen of het beeldscherm wel of niet doet, en ik dan ook maar getest hebt, blijkt het beeldscherm inderdaad niet te functioneren. Wederom met Medion gebeld. Wegens een storing in hun computersysteem zijn ze niet in staat mij te helpen. Na eerst ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt ik verzocht morgen terug te bellen. Wordt vervolg!

Chrisvdpol

Re: Kruidvat computer € 699 - Medion

Ongelezen bericht door Chrisvdpol »

Dan moet je maar geen computer kopen bij de kruitvat! voor een pc moet je naar de computerwinkel :!:

Gast

kun je geen intelligentere opmerking maken?Deze is al zo afgezaagd!

Gast

maar hij heeft wel gelijk

Gast

Alleen slaat hij nergens op helaas............alles kan kapot alleen voor extra service betaal je grof.

medio

Ongelezen bericht door medio »

Hoi ik heb zelf ook een medion beeld
aan de achter kant zit een aan en uit knopje en aan de voorkant onder het beeld zit een knopje wat niet opvalt

gr

Gast

IBM oplossing:
Doe de stekker er goed in.

Gesloten