LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwaliteit Packard Bell Computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb hedenavond een gesprek gehad met Packard Bell.
Het zijn heel aardige mensen, die prijs welke ze gewonnen hebben is zeer terecht.
Bravo Packard Bell, ga zo door, nu alleen nog betere software leveren.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

betere software leveren???? wat koop je nou een computer of software, wie die zooi van een software helemaal niet, is bij elke compu leverancier bagger :!: :!: :!:

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

betere software leveren???? wat koop je nou een computer of software, wie die zooi van een software helemaal niet, is bij elke compu leverancier bagger

wil je je niet zo negatief uitlaten, dat is hier niet op zijn plaats.
als jij zo over iedereen denkt, ga dan zelf software ontwikkelen als je dat kan, dan pas kun je oordelen.

@tje

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door @tje »

betere software leveren???? wat koop je nou een computer of software, wie die zooi van een software helemaal niet, is bij elke compu leverancier bagger
Denk nou eerst eens na voordat je wat brult! (en in jou geval: Haal gelijk je typfouten eruit.) Packard Bel maakt geen software en het is netzomin troep. Norton, Microsoft, Veritas, etc. Dit is geen rotzooi maar goede hoogwaardige software pakketten.

Als ik een computer koop, let ik ook niet op de software die ik er "gratis" bijkrijg. (ik begrijp je punt wel) Maar het zijn geen verkeerde pakketten die je er bijkrijgt.

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Dannyk »

het gaat niet alleen om de software. het gaat vooral om de hardware. anderhalve week geleden is me harde schijf overleden. zoals ik al eerder op dit forum heb genoemd, is mijn moederbord al vervangen. nu is het dus weer de harde schijf. waarschijnlijk iets met de voeding. ik heb hierover uiteraard gebeld, en tot mijn verbazing konden ze mij een aanbieding doen: in plaats van een 20GB harde schijf een van 120GB. dit kostte dan alleen wel 79.00. maar dan heb je er wel garantie op. of ik daar blij mee moet zijn weet ik niet, maargoed.
wel werkd mij verteld dat het minstens 2 weken duurt voordat je de acceptgiro thuiskrijgt. ook handig, want in die tussentijd kan je dus helemaal niets met je PC. ze raadde mij dan ook aan om zelf een extra harde schijf te kopen. dit heb ik dan ook maar gedaan. maar toen ik windoos wilde installeren, dmv de bijgeleverde master cd's, bleken deze niet 'bootable' te zijn. ik kan er dus niet van opstarten. dit kan alleen met de hertseldiskette. maar mijn diskettedrive (die op de zelfde kabel is aangesloten als mijn overleden harde schijf) doet het dus ook niet meer. WAT NU? zelf bij de MyCom maar een diskettedrive gekocht. maar al met al ben je wel ff gauw een vracht geld kwijt. tot nu toe: €225 aan belkosten, harde schijf: €66.00, diskettestation: €9.00, (ramgeheugen is maar 128MB en dat werkt niet onder windoos) dus ook een ramgeheugen van €35.00, nieuwe IDE kabel (deze ontbrak een stuk uit, PH beweerde dat dit kwam omdat ik het ergens tussen heb gestopt; is niet waar) €6.50, een muis (volgens PH slijtage {na een half jaar}) €19.00, toetstenbord om dezelfde reden €65.00 en dat brangt mij op een totaal van €425.50. voor dit bedrag had ik tog een KWALITEITS PC kunnen samenstellen. en om nou te spreken dat deze service goed is, NEE. had ik dit maar eerder geweten, dan was ik hier nooit aan begonnen. daarom wil ik iedereen nog even wijzen op deze feiten!!!!

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

beetje vreemd verhaal, want als dit alles binnen een half jaar gebeurd, zou je nog gewoon garantie hebben....
klinkt mij erg in de oren dat je elk onderdeel dat je kon verzinnen ff hier neergekalkt hebt.........

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Dannyk »

dit kreng is al meer dan 2.5 jaar oud, en ik heb extra garantie bijgekocht, dus 3 jaar garantie. en als je een beetje nadenkt... dan weet je wat je voor je pc koopt, wat ik dus wel doe

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

beetje vreemd verhaal, want als dit alles binnen een half jaar gebeurd, zou je nog gewoon garantie hebben....
klinkt mij erg in de oren dat je elk onderdeel dat je kon verzinnen ff hier neergekalkt hebt.........
weer zo'n randdebiel van Packard Bell

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

nee geen randdebiel van PB, maar als iemand omdat zijn HD crasht zijn complete computer zo ongeveer moet vervangen krijg ik wel erg veel vraagtekens!!!!!!!

en als je computer 2,5 oud is, sorry hoor maar dan is het echt zonde van het geld wat jij er allemaal aan uitgeeft!!!!!

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Dannyk »

tis zonde, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. op dat moment had ik niet echt een andere keus, helaas

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Er komen slechtere tijden.

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Dannyk »

en ja hoor, het was te mooi om waar te zijn... na 2 weken te hebben gewacht op de acceptgiro heb ik maar weer eens gebeld. dan sta je weer een kwartier in de wacht, EN DAN HEBBEN ZE HET TARIEF OOK NOG EENS VERHOOGD VAN 10 naar 15 CENT per minuut!!!!!!!! en dan krijg je zo een chagerijnige **** aan de telefoon, en die verteld je doodleuk dat er "iets is misgegaan" hij is inderdaad niet verzonden, en dat word nu nogmaals gedaan. Nog eens 2 weken wachten, en tsja dan ben ik op vakantie. gelukkig had ik dus zelf al een extra hdd gekocht. maar al met al ben je zowieso dus 6 weken kwijt voor iets dat in 5 dagen kan. alweer valt er te twisten over de SERVICE?¿ van Packard hell......

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Ze noemen deze computers toch Packard HELL

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Duhu, en Napoleon is dood. Nog meer oud, ik bedoel hoogbejaarde woordgrappen???

Es.

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Es. »

Omdat mijn problemen met m'n packard bell aanhouden, ben ik op het internet gaan zoeken en zo in dit topic terecht gekomen.

Toen ik m'n computer net had ging het al mis, gebeld met packard bell en zoals velen schoot ik daar niks mee op.
Terug gegaan naar de winkel waar zij me gelukkig wel wilde helpen, na een paar weken kreeg ik hem terug.

Opzich waren de problemen verholpen, maar niet voor lang.
Regelmatig loopt de computer vast en sindskort valt hij zomaar uit net als bij de topicstarter.

En dat na 3 jaar, toen ik 3 jaar geleden al mijn geld (student toen) uitgaf aan de computer dacht ik er wel een poos mee te doen maar niets is minder waar.

Ik zit er aan te denken een andere computer te kopen, om van alle problemen af te zijn maar ja welke he....in ieder geval geen packard bell maar dat is niet gemakkelijk want iedere folder en winkel staat vol met dat merk daar is gewoon de meeste uitzoek in.

mvg, Esther

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

computer kan vastlopen om 1001 redenen... en meestal is de gebruiker hier zelf verantwoordelijk voor... computer die opnieuw opstart tja kan ook n virus zijn of wat anders.. zal in ieder geval beginnen om een nieuwe powersuply te halen die zijn 20 euro of zo... kan je probleem al mee opgelost zijn..

En tja.. de gemiddelde computer gebruiker met 3 jaar ervaring.. is slim genoeg om zijn/haar eigen systeem te bouwen... waarom moet het nou perse n merk zijn als je daar toch al slechte ervaringen mee hebt..

Jouw probleem klinkt me toch in de oren als n gebruikers/RTFM/en instaleer de boel n x schoon met alleen windows issue.. als je al die software eropgooit dan is het gewoon vragen om moeilijkheden.. er staat vast en zeker ook geen firewall + virus scanner op je computer en je hebt vast ook een kabel aansluiting..

tja wat kan je dan nog zeggen.... behalve

RTFM en kijk eens wat verder... internet is n gevaarlijke plaats geworden bescherm je hier tegen met goede software..

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

wat ik er trouwens ook nog aan wil toevoegen is dat mensen altijd zaniken over software issues...

op t net staat n TON aan informatie over allerlei software issues..miljoenen paginas alleen al over windows kijk aub eens verder voordat je weer gaat bellen en ze*ken over de prijs... inernet is meer dan messenger,downloaden ,en klagen op n forum over een bepaald produkt terwijl je te lui bent om zelf iets op te zoeken..

Je kiest er zelf voor om te bellen over een software issue.. je wilt geholpen worden en bent te lui om het zelf op te zoeken dus je vraagt het aan mensen die tig x meer verstand van computers hebben als jou en nog ga je hier lopen z*iken over het niveau van de helpdesk..

GA DAN GVD NIET ZANIKEN OVER DE PRIJS

klaar met de rant*

en nee ik werk niet bij pb word gewoon misselijk als ik al die onkunde lees in deze thread... aub mensen

GET A LIFE *

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door trudy »

Heb al een aantal jaren een Packard Bell. Gebruik hem veel, iedere dag. NOOIT één probleem mee gehad.

Waar ik wel regelmatig problemen mee heb, is om op het Internet te komen, maar dat ligt niet aan de Packard Bell, maar aan de provider.

vr.gr. Trudy

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Belt u dan nog in ? Kunt u misschien adsl nemen dan is het probleem zo opgelost.

Gast

Re: Kwaliteit Packard Bell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

En dat na 3 jaar, toen ik 3 jaar geleden al mijn geld (student toen) uitgaf aan de computer dacht ik er wel een poos mee te doen maar niets is minder waar.
de gemiddelde levensduur van een computer is 3 jaar, vooral bij intensief gebruik is je puter tegen die tijd aan vervanging toe, maar buiten dat is ie ook gewoon verouderd.......

Gesloten