LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop kopen bij Dixons? Nou nee dank je niet nog eens,

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jor

Re: Laptop kopen bij Dixons? Nou nee dank je niet nog eens,

Ongelezen bericht door jor »

Dixons is zo een soort zaak die vlees noch vis is. het is geen echte computerzaak als bv My Com waar het personeel ( over het algemeen ) weet waar men het over heeft, en het is geen dozenschuiver als bv de Mediamarkt. Mij is het de afgelopen tijd bij dixons in Amsterdam Z.O niet erg goed bevallen, Verkeerde info over de nieuwe All In One. De Vistasoftware(specifiek naar gevraagd) zou in de doos zitten, Niet dus, Op een A.4 tje na met het onlineadres van de Canonwebsite waar de vistadrivers stonden was er niets. Gisteren was de eerste kleurcartridge CL50 leeg, Kwam omdat bij nieuwe printers de cartridge maar half gevuld is.Dat verwijt ik Dixons niet maar wel dat men voor de grotere CL51 €37.99.- rekende en de opmerking dat dit wel heel hoog was schouderophalend afdeed met, Dit zijn nu eenmaal de Canon-adviesprijzen. Toch eerst maar even verder kijken en bij de Mediamarkt koste de CL51 €28.00.-precies dus dat was snel verdient.Niet dat ik een liefhebber van de Mediamarkt ben maar wat kan er fout gaan aan een orgineel verpakte cartridge.ook de zwarte is. ruim €8.- duurder bij Dixons . eerder viel me ook al het gebrek aan interesse in klanten op bij dit fliaal.Staan samen te babbelen om van alles en nog wat en op een vriendelijk gestelde vraag kwam een kort niet erg vriendelijk antwoord.Voor mij dus geen dixons meer.

ps De PG 51 en CL 51 zijn de meer gevulde cartridges.rep 21 en 22 ml.

Peter4871

Ongelezen bericht door Peter4871 »

Als ik lees wat ijskonijn zeg weet ik weer hellemaal waarom ik nooit meer naar de dixons ga.

een poos terug was mijn zus er ook om foto;s af te laten drukken,
maar omdat het veel foto's waren werd gevraag om van te voren te betalen, erg graag, maar de meneer daar was er van overthuigt dat ij gelijk had, heeft ze gedaan, komt ze de foto's een later ophalen, pakt de foto;s aan, en wil weglopen, zegt dieverkoper, je moet wel eerst betalen, dus mijn zus zegt heb ik al gedaan.,
en hij net zo mooi, nee hoor dat kan niet, want dat hoort niet en doen we nooit, en die verkoper die het gezecht had stond er met een Rode kop naast,

Overegens als ik er over na denk gaat het allemaal om 1 persoon daar,
de bedrijfsleider volgens mij, die kerel is de gene die het niks kan schelen en sleept de rest van het personeel mee in zijn slechte service,

ik vertelde eerder dat ik goed werd geholpen door die nieuwe, die waarschijnelijk nu ook al besmet is met de slechte klantenhelpen virus daar.
Maar toen hij mij druk aan het helpen was, kwam die bedrijfsleider wel even lang om te kijken op hij niet wat deed waarvoor zij geen moeite hoefte te doen,
Want als ik geen extra verzekering had, dan moest ik hem naar packert bell zelf sturen.

maar de tip blijft, Blijf weg bij de dixons in hengelo, want het is jammer geld

kritisch persoon

Ongelezen bericht door kritisch persoon »

Je had niet moeten accepteren dat je het hoofdkantoor moest emailen. Je hebt een overeenkomst met dát filiaal van Dixons en zíj hebben een ondeugelijke laptop geleverd, dus moeten zíj zorgen dat het in orde komt.

jor

Dit stukje laat eigenlijk zien dat de meeste verkopers van computers ( zeker de dozenschuivers ) geen idee meer hebben waar ze mee bezig zijn, op verkopen na dan.
:wink:
http://www.computertotaal.nl/web/Artike ... s-meer.htm

Jor.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Gelukkig voel ik me niet aangesproken. :lol:

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

ongeveer dezelfde probleem heb ik ook gehad met mijn eerste iPod (2e generatie), de knoppen werkte niet meer en ben ook naar Dixons geweest (had ik hem ook gekocht) voor reparatie.

Ook hier heb ik enorm veel problemen gehad, opgestuurd een onderdeel was kapot moest vervangen worden en was (na 3 keer gerepareerd te zijn) al met al zeker een half jaar kwijt.

Toen ik hem de eerste terug kreeg moest ik nog betalen ook nog, maar was verzekert en volgens deze verzekering hoefde i k niks te betalen.

Heb trouwens na de derde reparatie wel een nieuwe uit mogen zoeken.

En ook voor mij geldt ik koop niks meer bij Dixons.

jor

Geplaatst op 24 Jan 2008 23:08 door BBCS

--------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig voel ik me niet aangesproken.
Dat was ook niet de bedoeling, maar wie ze wel bedoelen weet ook jij. :wink:

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Waar ik me nogal aan stoor zijn van die verkopers die een Celeron processor totaal afkraken.

Want laten we eerlijk zijn, voor iemand die alleen op internet surft, e-mailt en tekstverwerkt, is een Celeron processor meer dan krachtig genoeg.

Daarnaast is de huidige Celeron processor afgeleidt van de nieuwe Core-2 serie.

Nog een punt:

De huidige generatie processoren hebben een langzamere werksnelheid dan de vorige generatie processoren.
Echter is de werkkracht wel veel hoger.
Laat je hierdoor niet foppen!!!!!

Nog een ander punt:

Nu komen langzamerhand de quatro-core processoren op de markt.
Echter is voor veel mensen dit een totale overkill. Sterker nog, de meeste consumenten hebben er geen moer aan.

Dus let hier ook totaal op.

De huidige generatie computers zijn zo snel, dat de beperkende factor de gebruiker is.

Ook over de harde schijven:

De capaciteit is tegenwoordig zo absurd idioot groot, dat de meeste mensen die capactiteit nooit totaal benutten.

Want wat moet een consument die alleen op internet surft, e-mailt en tekstverwerkt met harde schijf capaciteiten van 300Gb tot 750Gb???

Als die mensen 40Gb vol krijgen is het al veel.

750Gb. Dat zijn dus:
- 520833,33 diskettes (van 1,44Mb).
- 1071,43 cd's (van 700Mb capaciteit).
- 159,57 DVD's (van 4,7 Gb aan opslag capaciteit.

Gesloten