Ik heb afgelopen jaar via het pc-priveproject een nieuwe computer gekocht met randapparatuur.
Daarbij was ook een Lexmark printer. Volgens hun is in oktober de garantie verlopen.
Ik heb een ellenlang en duur telefoongesprek gevoert en we kwamen niet tot overeenstemming. Ik heb tijdens dat gesprek allerlei probleemoplossingen moeten doen, die ik zelf ook al had gedaan via de site van Lexmark.
Men vond dat ik dus maar eerst nieuwe cartridges moest kopen en daar dan diezelfde probleemoplossingen mee moest doen. Ik was het daar niet mee eens, want ik moest dus geld gaan investeren in cartridges terwijl die van mij nog goed gevuld waren. Uiteindelijk heb ik dus maar de weg van de minste weerstand gekozen en nieuwe catridges geinstalleerd. Deze deden het dus ook niet. Ik heb toen via mail contact gezocht met Lexmark en ik kreeg weer dezelfde probleemoplossingen voorgeschoteld. Na een aantal mails besloot men bij Lexmark dat ik na verzending van de aankoopbon eventueel een nieuwe zou krijgen. Nu kreeg ik vandaag een mail dat ze me een kortingsbon aanbieden om een nieuwe te kopen, want de garantie zou net verlopen zijn. Wat moet ik hier nu mee.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lexmark All in One printer
-
PLJ
Re: Lexmark All in One printer
Als je mij nou een lol doet en het probleem er bij verteld kan ik mischien assistentie bieden. Het zou een driver probleem kunnen zijn, een windows probleem of gewoon een hardware fout, in welk geval ik de kortings bon zou accepteren. Ik kan uit je verhaal niet opmaken wat het probleem is iig.