| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lidl computerdrama is mede veroorzaakt door teleplan
-
G.S. Postma
Re: lidl computerdrama is mede veroorzaakt door teleplan
Ook ik heb een computer(met grote problemen)gekocht bij LIDL. Echter mijn ervaringen zijn wel goed. Eerst heb ik met de COMPLEET GRATIS helpdesk gebeld. Toen zij mij niet voldoende konden helpen was er na 8 !!! dagen een monteur aan huis (GRATIS, GEEN EXTRA KOSTEN) Er werden zonder gezeur een nieuwe harddisk, moederbord en enkele andere onderdelen vervangen (compleet 1 uur werk). Toen de computer echter nog niet goed functioneerde werd mij toegezegd dat er binnen enkele dagen een volgende reparatie moest volgen. 4 dagen later was dezelfde monteur uit Duitsland erweer en werd het hele verdere binnenwerk bvan de computer vervangen, waarna de computer perfect liep. Inderdaad was dit jammer genoeg een beginprobleem met de LIDL computer van TARGA. Echter ik persoonlijk vindt dat de afhandeling van mijn klacht serieus en goed opgelost is. NB. bij andere zaken zoals bv. VOBIS, MAKRO e.d. moet je bij problemen de computer naar die zaken brengen. Bij LIDL heb je 2 !! jaar aanhuisgarantie zonder bijkomende kosten + een echt gratis helpdesk (incl. telefoonkosten vrij). Naderhand heb ik nog enkele programmaproblemen gehad (mijn schuld) en ook deze werden netjes per telefoon opgelost op het gratis telefoonnummer.
Dus ik ben wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL.
Dus ik ben wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL.
-
wim janssen
Re: lidl computerdrama is mede veroorzaakt door teleplan
Targa computer van lidl wil ik nooit meer.In 2 jaar tijd is hij al 10 keer
stuk geweest. Nu willen ze me afschepen met 50% van de nieuw
waarde. Maar ik ben van mening dat hij van begin af aan al een
ondeugelijk apparaat is geweest. Ik vind dat ik recht heb op het
hele aankoop bedrag. Ik heb Targa al 2 keer in de gelegenheid
gesteld om hem te vervangen voor een nieuwe. Dat wilde ze niet.
Dus voor mijn geen Targa meer.
stuk geweest. Nu willen ze me afschepen met 50% van de nieuw
waarde. Maar ik ben van mening dat hij van begin af aan al een
ondeugelijk apparaat is geweest. Ik vind dat ik recht heb op het
hele aankoop bedrag. Ik heb Targa al 2 keer in de gelegenheid
gesteld om hem te vervangen voor een nieuwe. Dat wilde ze niet.
Dus voor mijn geen Targa meer.