Dat is het probleem met Apple. Service is er niet, ze voelen zich oppermachtig.
En de meeste onderdelen kunnen niet vervangen worden, defecten vallen niet onder de garantie en voor een hoog bedrag kun je dan wel een nieuwe kopen.
Mijn man had dit met de aan- en uit knop van zij Ipad Air, die net 4 maanden oud was.
Dit is een belangrijk onderdeel, want als de ipad uitvalt kun je deze niet meer aanzetten.
Het knopje hangt vast, maar kan niet vervangen worden en valt niet onder de garantie.
Voor 600,00 konden we een nieuwe kopen, terwijl we net 849,00 hadden uitgegeven.
Hier zijn we ook niet op in gegaan. Nu is het zaak om de ipad aan te houden, maar dit is wel de laatste.
Zelf heb ik een Surface Pro3, en ben er heel erg tevreden over en de garantie van Microsoft is goed.
Ook blijven ze in de shop en bij Apple maar spreken over een jaar garantie en negeren je reactie, dat dat twee jaar is.
De echte Apple freeks houden dat arrogante gedrag in stand. Ze komen de trope toch wel kwijt.
Misschien via de rechtsbijstand verzekering proberen?
Of in de shop gaan staan en niet weg gaan voor je je zin hebt. Laat andere klanten maar merken, dat je het niet eens bent met de service. En neem de documentatie mee, zodat je kunt laten zien, dat dit een bekend probleem is. Succes.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MacBook scherm coating laat los, Apple doet niets!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 sep 2015 12:09
Re: MacBook scherm coating laat los, Apple doet niets!
Die is er inmiddels: http://appleinsider.com/articles/15/10/ ... k-coatingsAriëtte schreef:Het wachten is dus op een vervangingsprogramma..