heb gisteren besteld, en de vouchers ontvangen. Meteen doorgestuurd naar het aangegeven adres.
Resultaat was een keurige ontvangstbevestiging, en dat herhaalt hij sinds 00:00 uur elke vijf minuten.....
DailyDealz, als jullie dit lezen, grijp in!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mail Tsunami
Re: mail Tsunami
Die hebben het zo te lezen veel te druk met emails sturen....DailyDealz, als jullie dit lezen, grijp in!
Maar misschien kunt U beter contact met DailyDealz opnemen (wat het ook moge zijn). Dat gaat waarschijnlijk sneller dan via een bericht gepost op een willekeurig consumenten forum.
Of maar een rule in Uw email programma wat deze mails meteen verwijderd.
Re: mail Tsunami
kontakt opnemen met dailydealz..... wat een geweldig idee. dat ik daar nog niet eerder opgekomen ben zeg.
Natuurlijk heb ik dat gedaan. Via een paar mailtjes, en een paar keer via hun contactformulier. Tot nu toe helpt het niets.
Natuurlijk kan ik een rule maken om ze uit te filteren, maar daarmee neem je de bron van het probleem niet weg!
Natuurlijk heb ik dat gedaan. Via een paar mailtjes, en een paar keer via hun contactformulier. Tot nu toe helpt het niets.
Natuurlijk kan ik een rule maken om ze uit te filteren, maar daarmee neem je de bron van het probleem niet weg!