LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maxpc

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
erik43

maxpc

Ongelezen bericht door erik43 »

Ik zou graag van de forumleden horen of er mensen zijn die een maxpc hebben of er iets van gehoord hebben .Ik wil graag een nieuwe pc kopen omdat de mijne op zijn laatste benen loop ik zie zoveel pc overal met de mooiste desktop`s .Wie kan mij helpen met raad ik zelf zie door de bomen het bos niet meer .

Moppentappers

Re: maxpc

Ongelezen bericht door Moppentappers »

www.mega1.nl, prima service
enz. dan heb je precies wat je wilt met goede garantie
tips:
Vraag of ze norton niet mee willen installeren. (norton is ZWAAR afgeraden)
En of je een windows zonder OEM kan krijgen, (hoeft niet speciaal, maar dan krijg je ondersteuning van windows zelf)

wbal

Ongelezen bericht door wbal »

Best een lastige vraag,

Ligt eraan waar je woont maar ik ga zelf al jaren bij een pc zaak bij mij in de buurt. gewoon omdat ze daar eerlijk advies geven en me niet vanalles proberen te verkopen dat ik toch niet nodig heb.

ze doen geloof ik ook wel aan online verkoop. kijk is op http://www.mountainpc.nl

succes !

jor

Ongelezen bericht door jor »

En of je een windows zonder OEM kan krijgen, (hoeft niet speciaal, maar dan krijg je ondersteuning van windows zelf)

Praat je snel over €200.- meer. OEMversie rond de €100.- Retailversie rond de €300.- Moet je er wel voor over hebben om een keertje hulp van microsoft te krijgen.Vaak is de oplossing van een softwareprobleem gewoon via internet te vinden hoor.

Gesloten