LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mcfee betaling

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
pasja

mcfee betaling

Ongelezen bericht door pasja »

Ik heb op 8 september McAfee internet Security v6,0 extended download
besteld. Op 15 september electronisch betaald, maar u raad het al ze blijven volhouden dat het niet betaald is.
Fax het betaalbewijs maar door krijg je als antwoord als je per mail meld dat het al betaald is, maar het fax nummer bestaat uit twaalf cijfers, maar weer opnieuw gemaild maar antwoord krijg je niet, ja opnieuw een order bevesteging waneer je nou eindelijk is wil betalen.
Weet iemand hoe je nou eindelijk het bestelde en betaalde download binnen kunt krijgen :?: :twisted:

Adam

Re: mcfee betaling

Ongelezen bericht door Adam »

Geplaatst op 03 Oct 2004 14:12 door pasja

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb op 8 september McAfee internet Security v6,0 extended download
besteld. Op 15 september electronisch betaald, maar u raad het al ze blijven volhouden dat het niet betaald is.

ik neem aan dat u bedoeld dat u dat via een creditkaart betaald hebt?
wel dat kunt u overleggen d.m.v. credit-afschrift of anders bankafschrift.
iniedergeval hoe u ook betaald mocht hebben, u heeft er een afschrift van, als u daar een kopie van maakt en opstuurd, dan kunnen ze er niet meer omheen, anders het geld teruglaten boeken.

Peter1977

Ongelezen bericht door Peter1977 »

Heb zoiets in het verleden ook wel eens gehad.. in een akkefietje met Dell. Ik had iets besteld en per credit Henkie betaald en binnen 2 weken en 2 aanmaningen en dreiging met berekening van gemaakte incassokosten door Dell bleek bij navraag bij de credit compie, dat ze nog niet de betaling had uitgevoerd omdat ze dat altijd op een vastgestelde datum deden....

aryan

Ongelezen bericht door aryan »

ik zou gewoon zeggen zak maar in de stront en pak een ander programma ik raad je aan voor panda titanium

werkt heel goed en is veel betrouwbaarder of koop het gewoon in de winkel weet je zeker dat het een goed product is

je moet niet via internet kopen loop je alleen maar risico ik wil het altijd eerst zien toch??

Gesloten