LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt Garantie Acer laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
timmetje21

Mediamarkt Garantie Acer laptop

Ongelezen bericht door timmetje21 »

Beste mensen,
Ik heb 1 jaar geleden voor school een Acer ASPIRE 5738G gekocht, daar heb ik toen ook een 3 jaar geldige garantie bij gekocht. (85 euro dacht ik, zal ik opzoeken als ik thuis ben)
Probleem is als volgt: De arrow keys doen het niet meer, ik doe het nu dus met de NUM LOCK arrow keys. Kan ik deze laten repareren? zonder dat het mij iets kost?
Ik hoor van veel mensen als je de laptop openmaakt dat de garantie vervalt. Daarom wil ik ook graag dat ze hem binnen even schoonmaken omdat er veel stof in zit, waardoor ie af en toe zomaar uitvalt. Ik heb de aankoop bon nog + het garantie bewijs.

Alvast bedankt :)
Tim Overliese

tennis

Re: Mediamarkt Garantie Acer laptop

Ongelezen bericht door tennis »

Waarom ga je niet terug naar de Media Markt.
Als je er 3 jaar garantie hebt bij gekocht, dan moeten zij jou key's repareren.
Als je de laptop zelf hebt opengemaakt, dan denk ik, heb je een groot probleem.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Zelf openmaken moet je nooit doen.
Dit in verband met de statische electriciteit.

Houdt er wel rekening mee dat het stofvrij maken je gewoon moet betalen, dit valt namelijk onder onderhoud en niet onder garantie.

timmetje21

Ongelezen bericht door timmetje21 »

En weet je misschien hoe duur me dat gaat kosten? En hoellang ik me laptop kwijt ben

tennis

timmetje21 schreef:En weet je misschien hoe duur me dat gaat kosten? En hoellang ik me laptop kwijt ben
Als je toch garantie hebt, dan kost het niets.
Deze vragen moet je bij de verkopende partij stellen, die kunnen jou er een antwoord op geven.

thobe

Ongelezen bericht door thobe »

Onderhoudswerkzaamheden vallen niet onder garantie. Ook niet met een garantieuitbreiding. Ga even langs bij de MediaMarkt (service afdeling) daar hangt als het goed is een groot bord met daarop de prijzen van verschillende werkzaamheden, maar je kunt het beter even navragen.

Het kan ook zijn dat je i.p.v een garantie van 3 jaar een zogenoemde Actua Verzekering hebt gekocht. Dit is heel iets anders en dit dekt gebeurtenissen van buitenaf. Deze verzekering kan het onderhoud misschien wel dekken, maar je betaalt dan wel het eigen risico.

tennis

thobe schreef:Onderhoudswerkzaamheden vallen niet onder garantie. Ook niet met een garantieuitbreiding. Ga even langs bij de MediaMarkt (service afdeling) daar hangt als het goed is een groot bord met daarop de prijzen van verschillende werkzaamheden, maar je kunt het beter even navragen.

Het kan ook zijn dat je i.p.v een garantie van 3 jaar een zogenoemde Actua Verzekering hebt gekocht. Dit is heel iets anders en dit dekt gebeurtenissen van buitenaf. Deze verzekering kan het onderhoud misschien wel dekken, maar je betaalt dan wel het eigen risico.

Ik denk niet, dat dit onderhoud is! :roll:
Probleem is als volgt: De arrow keys doen het niet meer, ik doe het nu dus met de NUM LOCK arrow keys.

thobe

Ongelezen bericht door thobe »

Excuses, ik dacht even dat de toetsen het niet deden omdat er iets tussen zat of iets dergelijks. Als ze het niet meer doen en je weet zelf ook niet waarom dan kun je hem onder garantie terug brengen, zeker als je ook zegt dat hij af en toe spontaan uitvalt. Dat is namelijk niet de bedoeling van een laptop. De MediaMarkt zal dan de laptop innemen en opsturen naar een Acer centrum waar hij zal worden onderzocht en gerepareert. Als die kosten niet binnen de garantie vallen dan zal MediaMarkt je de keus geven om of te betalen en de reparatie uit te laten voeren, of niet te betalen en de laptop ongewijzigd retour te geven.

Gesloten