LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medion pc

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Heppie
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 dec 2005 08:47

medion pc

Ongelezen bericht door Heppie »

Ja hoor,

Bij de kruidvat een Medion computer gekocht, binnen een jaar de videokaart kapot. Gebeld en binnen week op 9 november 2006 wordt mijn computer door een monteur bij mij thuis opgehaald. Hij verzekerde mij de megegeven PC binnen 5 werkdagen terug te brengen. Het is nu een week voor kerst en nooit meer wat vernomen, telefonisch contact gezocht op nummer 0348-462810 (weet ik uit mijn hoofd). Maar een atwoordapparaat voor de 32 x aan de lijn, het moment geduld duurt nu al 6 weken. Krijg ik mijn computer ooit nog terug?
Bekend probleem???????????????????????????????????????????????????

obi-wan-kenobi
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 nov 2005 10:12

Re: medion pc

Ongelezen bericht door obi-wan-kenobi »

Bekend probleem?
Heel bekend probleem, zoek maar ff op 'Medion' op dit subforum ... :wink:

Tip: Als je niks hoort van Medion zelf, dan je klacht formeel indienen bij Kruidvat zelf, met een duidelijke uiteenzetting van het probleem.
http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... agina.aspx

Kruidvat Retail BV
T.a.v. Service Center
Postbus 34
3927 ZL Renswoude

_Ashley_
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2007 11:10

Re: medion pc

Ongelezen bericht door _Ashley_ »

Hier in Belgie juist hetzelfde,

Wij hebben ook een computer aangekocht van Medion. November hebben we hem aangekocht en op 26/04 is die kapot gegaan. Hij start zich telkens opnieuw op en daarna krijgen we een foutmelding en gebeurd er gewoon niets meer. Ondertussen al 5 herstellingen later is die nog steeds kapot en zelfs beschadigd door het koerierbedrijf. Wij hebben ook al alles geprobeerd om daar gehoor te krijgen bellen brieven mailen niks helpt.
Ik heb hen ook al verteld dat wij van geen herstelling niet meer willen horen maar dat we willen dat dit toestel vervangen word. Mijn man heeft zijn computer nodig voor zijn werk en we hebben ondertussen al een nieuwe gekocht omdat we anders zelf in de problemen kwamen met onze klanten. Nu daar kon ik bij Medion ook op weinig begrip rekenen ik heb steevast als antwoord gekregen van een medewerker van Medion dat hij zich niet interesseerd dat mijn man deze voor het werk nodig heeft en dat ik geen medelijden van zijn kant moet proberen op te wekken. Dan was voor ons de maat vol. Wij hebben hier in Belgie een 4040 nr dit is een nummer van het journaal, hier kan je naar bellen en als zij de klacht de moeite vinden dan word dit in het journaal weergegeven. Nu om onze klacht extra kracht bij te zetten zoeken wij zoveel mensen die een klacht hebben over de medion computers en die hun verhaal willen doen. Ik kan niks beloven dat het dan allemaal in orde gaat komen maar ik wil wel mijn best doen dat de buitenwereld dit aan zijn oren krijgt. En misschien krijgen we dan gehoor.
Wie wil zijn verhaal helpen en wil ons helpen dit ook in Belgie in de media te brengen.

Mail mij met je verhaal [email protected]

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: medion pc

Ongelezen bericht door supernov »

Gewoon naar de zelfbouw-boer gaan, of helemaal zelf bouwen...heerlijk. :)

Gesloten