LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medion service en oplossing :-(

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Jan-Koning
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2011 10:22

Medion service en oplossing :-(

Ongelezen bericht door Jan-Koning »

:evil: :evil: :evil:
op 23-03 start ik de laptop op, toen zag ik dat er een witte balk van boven naar beneden over het beeldscherm liep.
en aangezien ik de enigste ben die hier achter zit, en de laptop altijd op de tafel staat, met de deksel open, kan het volgens mij niet anders zijn dan er een fout was op getreden in het beeldscherm.
na gebeld te hebben met Medion, moest ik deze dus op sturen naar hun.
kreeg wel te horen, dat als de laptop gevallen was, of dat er een hoge druk was op getreden, viel dit buiten de garantie(gekocht op 11-12-2008)wat vrij logisch is lijkt mij.
toen kreeg ik een mail, dat de reparatie 190 € zou gaan kosten, en dat ik zelf schuld was, door de laptop te laten vallen of hoge druk op het beeldscherm.
de volgende dag gebeld met de zg Hotline a 0.70 p/m kreeg ik een grote bek van een kerel die NIET zijn naam wou noemen, en het interesseerde hem niet of de laptop op een tafel stond of op zolder.
aan gezien ik heel erg zuinig ben op mijn spullen, was ik des te verbaasder toen ik de foto’s zag die ze me op hadden gestuurd, hoe mij laptop er uitzag.
allemaal vlekken op de deksel, terwijl ik er zeker van ben, dat er maar dan ook niet 1 kras je op zit.
heb hem helemaal in gepakt met noppen folie, en een stevige doos, met de tekst breekbaar.
wat had ik meer kunnen doen????
ik heb dan ook sterk het vermoeden, dat medion gewoon niet garantie wil verlenen.
en er staan ook div klachten over deze man van de Hotline, hoe deze reageert op klachten.
Dus wie weet hoe ik dit kan oplossen.
lijkt me echt iets voor tros radar.

hier onder staat het mail contact in volg orde van vandaag t/m 1e contact:
Geachte heer/mevrouw ,

Uw klantnummer is ************. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

De foto's welke wij u reeds hebben verzonden zijn van de staat hoe uw toestel op onze Reparatie Center is binnengekomen.
Het is voor ons niet meer dan normaal om voor dit soort schades een offerte op te stellen.
Wij zien geen enkele reden in om de offerte te laten vervallen.
Gelieve uw keuze aan ons te bevestigen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
KVA Team


Onze service-hotline is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur. U kunt u ons bereiken vanuit Nederland op 0900-2352534 en vanuit België op 02-2006198.

Wanneer u geen garantie meer heeft op uw product, kunt u in Nederland en België tijdens kantoortijden op respectievelijk 0900-5433833 en 0900-51111 contact opnemen.

U vindt ons op internet op navolgende links:

http://www.medion.com/nl
http://www.medion.com/be
http://www.medionshop.be
http://www.medionshop.nl

KvK: 12045475





> zoals ik al reeds heb gemeld, er is niets gebeurd qua vallen of hoge druk.
> dus blijf ik het ook oneens over de conclusie.
> nu zie ik op de foto van de deksel allemaal vlekken zitten.
> hoe kan dat nou weer????????
> of zaten deze er volgens jullie ook op.
>
>
>
> als de tape van het gesprek afgeluisterd is, zult je horen wie hier moeilijk doet.
> er was hier iemand aanwezig toevallig, die het gesprek ook heeft mee gehoord.
>

>
>
> Geachte heer/mevrouw ,
>
> Uw klantnummer is **************. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.
>
> Uit onderzoek is gebleken dat de display van uw scherm beschadigd is geraakt als gevolg van het vallen of hoge druk.
> Door onze reparateurs is geconstateerd dat deze schade zich op geen enkele manier voor kan doen tenzij er sprake is geweest van de bovenstaande oorzaken.
> In de bijlage treft u enkele foto's waarop de barst/scheur zeer duidelijk te zien is.
> Deze schade valt strikt buiten onze garantieprocedures en daarom is een reparatie onder garantie nogmaals niet mogelijk.
> Het is spijtig van u te mogen vernemen dat u niet te vreden bent hoe u te woord bent gestaan op onze helpdesk.
> Echter staat er in ons systeem ook gelogd dat u erg moeilijk deed en de mederwerker niet uit liet praten.
> Wij doen onze uiterste best om de klant altijd op een vriendelijke wijze woord te staan echter gaan wij er natuurlijk ook vanuit dat het vanuit de klant zijn kant wederzijds is.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Medion Service Center
> KVA Team
>
>
> Onze service-hotline is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur. U kunt u ons bereiken vanuit Nederland op 0900-2352534 en vanuit België op 02-2006198.
>
> Wanneer u geen garantie meer heeft op uw product, kunt u in Nederland en België tijdens kantoortijden op respectievelijk 0900-5433833 en 0900-51111 contact opnemen.
>
> U vindt ons op internet op navolgende links:
>
> http://www.medion.com/nl
> http://www.medion.com/be
> http://www.medionshop.be
> http://www.medionshop.nl
>
> KvK: 12045475
>
> Disclaimer:

>
> > Klantnummer: **************
> > Voornaam:
> > Achternaam:
> > Straat:
> > Huisnummer:
> > Postcode:
> > Woonplaats:
> > Land: Nederland
> > Productcategorie:
> > Materialnummer:
> >
> > Ik wil graag..: een servicevraag stellen
> > Plaats van aankoop:
> >
> > Vraag:
> > ________________________________________________
> > Ik kreeg van U een mail, die ik hier als bijlage toestuur.
> > Het onderste van deze mail is echt onmogelijk.(Het display van uw product is door mechanische oorzaak beschadigd (vallen, hoge druk etc.) Een beschadiging
> > van dien aard valt niet onder de garantie. Denk er a.u.b. aan dat een breuk in het display ook achter de glasplaat
> > liggen kan en hoeft niet per sé glasbreuk tot gevolg te hebben.)
> > Als je een laptop laat vallen, zal er toch ergens aan de buitenkant iets te zien zijn lijkt mij zo.
> >
> > Deze laptop staat altijd op mijn bureau, en komt nooit van de plaats af.
> > Ik heb dus ook ZELDEN de deksel dicht.
> > U zal er ook dus geen enkele kras o.i.d op vinden.
> > Gevallen of hoge druk is dus ook ONMOGELIJK, omdat ik ook de enigste ben die gebruik maakt van de laptop.
> > Als ik de laptop gewoon uitzet, en vervolgens weer gewoon aan zet, ZONDER de deksel dus dicht te doen, mag ik toch aan nemen dat er niets mis mee is zoals ik dit doe.
> > Maar als je hem dat aan zet, en je ziet dat het beeldscherm deze fout heeft, verwacht je toch gewoon garantie van Medion toch ???
> >
> > Nu heb ik op 01-04-2011 om 09.10 uur met z.g. Hotline gebeld.0900 5433833* (Ma.-Vr. 8.30-17.00
> > Daar kreeg ik een meneer aan de telefoon, die wel heel erg onbeschoft was, en mijn verhaal NIET wou aan horen.
> > Het was niet belangrijk, al zou de laptop op de zolder hebben gestaan.
> > Er was een breuk, punt uit!!!!!!!!!!!!!
> > Als er zo met klanten word om gegaan, is mij de zaak duidelijk.
> > En dat voor 70 € cent per minuut.
> > Ik laat me niet behandelen als een snotneus, ik ben de klant..............
> > En dit accepteer ik dus ook niet.
> > Er zijn meer wegen waar ik mijn recht kan halen.
> > Hij weigerde ook zijn naam aan mij bekent te maken, zodat ik niet weet hoe hij heet.
> > Het is een geluk, dat er een hier getuige was, die het gesprek mee hebben gehoord.
> >
> > Maar zou het niet gewoon kunnen zijn, dat deze reparatie onder de garantie valt, en U daar onder uit wilt komen????
> > Lijkt mij duidelijk wat hier speelt.
> > En ja, ik ben inderdaad heel kwaad, dat U hier op zo'n manier ervan af te wilt komen.
> > Ik verwacht dan ook van U, dat ik een bevredigend antwoord van U krijg.

edwinknight

Re: Medion service en oplossing :-(

Ongelezen bericht door edwinknight »

Zie:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 37&t=94590

Wellicht vindt je hier een medestander(s) met je Medion probleem.

MedionHulp
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2009 15:17

Re: Medion service en oplossing :-(

Ongelezen bericht door MedionHulp »

Beste Jan-Koning,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw MEDION Laptop.
Als u uw NAW gegevens en/of uw MEDION klantnummer naar mij mailt, nemen wij contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen.

Met vriendelijk groet,
MedionHulp

Jan-Koning
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2011 10:22

Re: Medion service en oplossing :-(

Ongelezen bericht door Jan-Koning »

Hoi.
Thx voor je aanbod om mijn probleem op te lossen.
Maar, zoals het er nu uitziet is het probleem perfect opgelost, waar ik zeer blij mee ben.
Mijn vrouw kreeg vandaag een telefoontje van de reparatie dienst van medion, met de mededeling dat de laptop GRATIS word hersteld, en dat er GEEN kosten voor ons aan verboden zijn.
Wat er precies fout is gegaan weet ik nog steeds niet, maar alles is naar ik hoop in 14 dagen opgelost.
Bij deze dus, eind goed al goed.
Dus kan deze topic gesloten worden.
Grtzz
J.Koning

Gesloten