Ik had een tijd geleden bij ALDI een digitaal fototoestel/camera gekocht van het merk medion/lifetec.
Nu begon deze van de week dingen te vertonen die niet hoorde dus contact opgenomen met de MSC(medion klantenservice)ik mocht hem kosteloos terug sturen en zou een nieuwe krijgen van ze.
Ik superblij natuurlijk.
Krijg ik gisteren me digi weer binnen blijkt het nog vreemdere dingen te vertonen zoals me zoom die niet naar behoren werkte, geel lcd scherm en een duits programma (terwijl ik een nederlands toestel inleverde)
Dus gelijk weer contact opgenomen en ik kon maar beter blij wezen met dit toestel was de mededeling, dus toen heb ik maar medegedeeld dat zij hem als nog terug kregen en eiste als nog een zo een zelfde toestel als wat ik als eerste in had gestuurd maar nu een die wel goed was.
Ben nu dus benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Maar nu de vraag wie heeft ook van dit soort akties meegemaakt bij medion????????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] medion service????
Re: medion service????
Je zou even de zoek functie kunnen gebruiken, dan vind je meer dan genoeg ervaringen met Medion.
Re: medion service????
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie