maar dan gooi je wel 1450 euro weg in 2,5 jaar weet iemand of je er een nieuw moederbord in kunt (laten)zetten??

type: Acer 1711SCI, P4-2.8GHz, 17"TFT, WXPH
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wen er maar aan!het gaat erom dat het gewoon van de gekke is dat je een noteboek van 1500 euro na 2,5 jaar bij het grofvuil kunt zetten dus het word voor mij
Tja, troep voor troepprijs.ik denk dat ikbenik niet goed begrijpt hoe het er in deze tijd aan toe gaat want een printer koop je al voor 39 euro compleet.
Echt wel!ik denk dat ikbenik niet goed begrijpt hoe het er in deze tijd aan toe gaat
daar komt nog bij het acer moederbord voor de 1600 serie is geen 998 maar 398 euro
Van de 1700 serie zijn de moederborden niet los leverbaar.maar ja daar vraag ik toch ook niet naar want ik heb niet een van die series
Ikbenik is wel moeilijk om op een normale manier te reagerenTja, en als je dit niet wilt accepteren, dan is het wel heel zielig met je gesteld.
Klopt dat het van de gekke is en dat die moederborden niet leverbaar zijn.Jij bekijkt alles natuurlijk vanuit het oogpunt als winkelier maar zeg nou zelf na 2,5 jaar een laptop van 1500 euro weggooien omdat het vervangen van het moederbord zo duur is is toch van de gekke??!
Je zal toch een pc van hem gekocht hebben en hij gaat stuk.Wat een dombo's zijn dat om het bijna gratis te eisen.
Jij bent zeker zo'n betweter die via achterdeurtjes zeker de onderdelen voor 10% van de prijzen die ik aangaf!
De mening van de consumenten en consumentenorganisaties is niet van belang en daaraan mogen géén rechten worden ontleent.
Tja, en als je dit niet wilt accepteren, dan is het wel heel zielig met je gesteld.
PUNT!
Je zal toch een pc van hem gekocht hebben en hij gaat stuk.
Ik durf niet terug met het apparaat, levensgevaarlijk.
Hiermee bedoel ik dat voor sommige zaken dit inderdaad klopt.De mening van de consumenten en consumentenorganisaties is niet van belang en daaraan mogen géén rechten worden ontleent.