LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moederbord

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Jack1961

Moederbord

Ongelezen bericht door Jack1961 »

Wie kan mij vertellen wat en bij wie ik moet zijn om actie tegen een bedrijf te nemen die mijn moederbord en geheugen + processor weigert terug te geven?.

Ik heb op 14 Septemebr bij IBO.Computers in Ameasfoort een moederbord met geheugen en processot terug gebracht om het na te laten kijken.
Ik had het bij hun op 25-April gekocht tijdens een computerbeurs in Rijswijk.
Het bord heeft drei maanden gewerkt,toen begonnen de kuren.
Computer sloeg soms uit,starten niet op of deed het een uur en ging toen uit.
Je kreeg heirbij signalen uit de luidsprker te horen.
Omdat het systeem niet werd gebruikt voor internet,maar wel alle beveiliggingen had,die je gebruikt als je wel internet heb lijkt het mij niet dat het door een virus komt.
Het systeem werd elke week gescand door norton 2004,Incl. firewall.
Ik heb toen besloten het bord met alles erbij persoonlijk naar amesfoort terug te brengen voor evt. reparatie.
Na enige weken niks te hebben gehoord zelf maar eens gebeld.
Het bord was niet kapot en zou worden terug gestuurd,twee weken later niks gehad.
E-mails gestuurd die(omdat ik ontvangstbevestigging erbij had)wel werden gelezen,maar niet werden beantwoord heb ik maar weer terug gebeld.
Nu was er volgens hun iets fout gegaan bij Tpg,of te wel het pakje was weg.
Ik gaf ze een week de tijd om te zoeken waar het was.
Verleden week weer gebeld,pakje was gevonden en zou donderdag jl afgeleverd worden.
Nou je raadt het al,weer niks.
Ben het nu wel zat,zit haast twee maanden te wachten,en wil nu actie tegen dit bedrijf ondernemen.
Het bedrag wat ik heb betaald nl.€179,- wil ik terug hebben + schadevergoeding voor het niet kunnen gebruiken van de desbetreffende computer bord.
Wie weet wat ik hieraan kan doen?.
Kan ik een incasso bureau of deurwaarder inschakelen als particulier.
Help.

Groetjes Jack. :roll:

Gast

Re: Moederbord

Ongelezen bericht door Gast »

advies inwinnen bij een advocaat.

Gesloten