LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ido
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2004 00:18

Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Ido »

Ik probeer mijn abonnement op NAV 2003 te verlengen. Niet alleen is de website van Symantec een doolhof, ook zijn de betalingsmogelijkheden als volgt:

* via een cheque (?) met extra kosten van € 16,50 of zoiets
* via een creditcard (heb ik niet)
* via een banktransactie ad € 16,50 ongeveer.

Deze kosten komen dus bovenop de kosten voor verlenging van het abonnement. Kun je dus bijna net zo goed een nieuwe versie kopen.

Ik heb Symantec verschillende malen gemaild met de vraag of ik ook een gewone acceptgiro kan gebruiken.

Er zit iemand achter die helpdesk daar niet kennelijk niet kan lezen want ik krijg standaard antwoorden terug die gewoon terugverwijzen naar hun website. De teksten op die website lijken rechtstreeks vertaald te zijn uit het Engels!!

Ik ben het zat. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Waar-de-loos, een regelrechte afrader dit.

frank en marianne

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door frank en marianne »

:( Wij hebben wel ons abonnement kunnen verlengen via onze creditcard (hopen we) maar van mijn vader heb ik inmiddels al begrepen dat ook als je vragen hebt over het programma en je daar kontakt met ze over wil je ook steeds terug verwezen wordt naar het de website. Dus echt handig in de communicatie zijn ze niet

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Koop in de winkel Norton Internet Security 2004 en je bent beslist goedkoper uit dan verlenging via de site van Symatec.
Bijkomend voordeel is dat je de software op CD-rom hebt + een Nederlandstalige gebruikershandleiding.
Mocht er onverhoopt iets fout gaan met je PC, heb je in ieder geval de software nog.

Sjummie
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2004 15:10

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Sjummie »

Nieuwe versie aanscahffen in de winkel is nog altijd 2x zo duur als verlengen. Met CC is verlengen fluitje van een cent, kostte mij nog geen 30 euro. Nieuw pakket is 70 euro.

Edjuh

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Edjuh »

De gratis alternatieven zijn net zo goed, een stuk goedkoper uiteraard en zonder zorgen. Kijk naar AVG Antivirus van Grisoft (Virus scanner, www.grisoft.com) en ZoneAlarm van Zonelabs (Firewall, www.zonelabs.com).
Vragen per email worden ook zonder probleem binnen een redelijke termijn beantwoord.

In het DOS tijdperk was Norton een MUST! tegenwoordig is het niks meer dan commerciele bagger. Zonde!

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 29 Apr 2004 14:37 door Sjummie


--------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe versie aanscahffen in de winkel is nog altijd 2x zo duur als verlengen. Met CC is verlengen fluitje van een cent, kostte mij nog geen 30 euro. Nieuw pakket is 70 euro.
O ja?

Als je geen CC hebt, én Norton Internet Security 2003 wilt verlengen kost dat ca. € 68. En komen nog adm. kosten bij.
Nieuw pakket is dus goedkoper dan verlenging. Dus niet 2x zo duur als in de winkel.
Waarschijnlijk vergelijk je Norton AntiVirus met Norton Internet Security.

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

wie koopt nu uberhaupt norton??rotzooi voor veel geld,een goed gratis scanner??probeer nod32 (ff googelen)

Ido
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2004 00:18

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Ido »

Ik had de bestelling afgezegd via hun standaardformulier voor algemene vragen.

Krijg ik als standaard antwoord terug hoe ik moet betalen.

Wéér opnieuw een formulier ingevuld: "Ik heb het AFGEZEGD!!!!"

Weer een automatische nonsens-email om een verzoek tot terugbetaling aan te vragen.

Ik heb helemaal niet betaald!!!

De klantenservice van Symantec is echt de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Ze smijten gewoon wat antwoorden door de mail en verwijzen continu naar hun website annex doolhof.

Telefonisch zijn ze niet te bereiken: je verzandt in een scala van bandjes en krijgt niemand aan de telefoon.

Schandalig is dit. Inmiddels heb ik met behulp van een schijfje van 2002 de boel opnieuw geinstalleerd dus helemaal voor nop.

Ze kunnen mijn rug op daar.

West

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door West »

Hey mensen,

wat ik al een paar jaar doe is vlak voor het verlopen van de licentie, de heleboel er afhalen en er daarna er opnieuw op zetten.
kost je een keertje aanschaf en daarna een beetje moeite meer niet.

en elke keer kreeg ik een nieuwe licentie.

ik hoop dat je er wat aan hebt.

grtz,

Leek

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Leek »

wat ik al een paar jaar doe is vlak voor het verlopen van de licentie, de heleboel er afhalen en er daarna er opnieuw op zetten.
kost je een keertje aanschaf en daarna een beetje moeite meer niet.

en elke keer kreeg ik een nieuwe licentie.
Dat klinkt interessant West.
Hoe verwijder je Norton dan? zie niets onder software (via config. scherm).
Er schijnen ook bestandjes achter te blijven in je register. Moeten die er ook niet uit en hoe haal je die dan weg?

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Leek,

Kijk eens op www.beginnersweb.nl

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Bravo west, dat doe ik ook altijd, totdat het echt niet meer mogelijk is.

:D

PLASMA
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mei 2004 22:00

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door PLASMA »

WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL MOEILIJK !


DOWNLOAD.COM


NORTON ANTIVIRUS DOWNLOADEN EN GAAN MET DIE BANAAN !!

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Ron 2 »

WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL MOEILIJK !

DOWNLOAD.COM

NORTON ANTIVIRUS DOWNLOADEN EN GAAN MET DIE BANAAN
Ja, een probeerversie voor drie maanden

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Jawel, maar dan weet je tenminste of je er wat aan hebt.
Beter eerst een probeerversie dan meteen zo'n duur pakket kopen en na de koop tot de conclusie komen dat het product niet geheel aan je verwachtingen voldoet; daar sta je dan, dag geld.!

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Dat is zo, maar als het programma je dan wel bevalt en je wilt er mee doorgaan, dan loop je tegen dezelfde problemen aan waar dit topic over gaat.

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Ron 2


Geplaatst op 30 May 2004 12:52 door Ron 2


--------------------------------------------------------------------------------

Dat is zo, maar als het programma je dan wel bevalt en je wilt er mee doorgaan, dan loop je tegen dezelfde problemen aan waar dit topic over gaat.
Sorry ron 2, denkelijk had ik er overheen gelezen, iniedergeval was het goed bedoeld van mijn kant.

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Jill »

Illegaal maar werkt wel: gebruik een crack

geen kosten en werk als een zonnetje

resp0014931

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door resp0014931 »

Vorig jaar nieuwe Pc en een Norton uitgebreid nieuw erbij gekocht.(begin dec 2003).
Vorige week moest P.C schoongemaakt worden, en de Norton weer geinstalleerd. Norton zou in dec 2004 verlengd of vervangen moeten worden , maar door opnieuw te installeren Norton nu tot juni 2005 geldig!!! Scheelt toch weer half jaar.En schoonmaken viel bij mijn PC winkel nog onder de garantie.
En de NORTON bevalt prima, geen klachten.

Peter_H

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Peter_H »

Misschien een wat later reactie, maar met Norton 2000 deed ik het al, en met Norton 2004 90-dagen pre-installatie van m'n tante werkte het ook:
-Stel de datum van de computer in op een maand na aankoop / installatie
-Download bij symantec de nieuwe definities
-Installeer de definities
-Draai de datum terug.

Met m'n eigen 2004 ben ik er nog niet aan toe gekomen omdat deze nog niet zolang geinstalleerd is. Het is even een beetje moeite en LiveUpdate kan je (zo ver ik weet) er niet voor gebruiken, maar werken doet het wel. Op die manier kan je met eenmalig aanschaffen toch vooruit en hoef je niet elk jaar opnieuw 50 euro neer te leggen voor een nieuwe versie.

Overigens werk ik alleen met legale versies, dus het zou bij iedereen moeten werken.

Gesloten