LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nvm
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 jan 2010 22:35
Re: nvm
We hebben dezelfde personen aan de lijn gehad al was mijn geval anders. Op zich levert Dell normaliter goed spul maar hun service is belabberd, daarbij kan ik het niet uitstaan als mensen worden belazerd of in het ootje worden genomen door hun verkooptechnieken. Ik vraag me af hoe dom en naief je kunt zijn.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 jan 2010 22:35
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 jan 2010 22:35
Re: nvm
Het is of zelf de videokaart vervangen of 5 weken je laptop kwijt zijn door hem op te sturen naar Dell
Ben met je eens dat het allemaal erg lang geduurd heeft en het geen echt nette oplossing is maar is beter dan geen oplossing
Het vervangen van de videokaart gaat overigens via een klepje aan de onderkant van de laptop dus geen kans op verlies van garantie
Ben met je eens dat het allemaal erg lang geduurd heeft en het geen echt nette oplossing is maar is beter dan geen oplossing
Het vervangen van de videokaart gaat overigens via een klepje aan de onderkant van de laptop dus geen kans op verlies van garantie
-
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 11 jan 2009 01:15
Re: nvm
Mooi toch. Nieuwe videokaart erin en de oude verpatsen. Win win situatie!