LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nvm

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jaccokoppes
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:35

nvm

Ongelezen bericht door jaccokoppes »

nvm
Laatst gewijzigd door jaccokoppes op 01 jun 2010 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: nvm

Ongelezen bericht door PJ 66 »

We hebben dezelfde personen aan de lijn gehad al was mijn geval anders. Op zich levert Dell normaliter goed spul maar hun service is belabberd, daarbij kan ik het niet uitstaan als mensen worden belazerd of in het ootje worden genomen door hun verkooptechnieken. Ik vraag me af hoe dom en naief je kunt zijn.

jaccokoppes
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:35

Re: nvm

Ongelezen bericht door jaccokoppes »

nvm
Laatst gewijzigd door jaccokoppes op 01 jun 2010 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

jaccokoppes
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:35

Re: nvm

Ongelezen bericht door jaccokoppes »

nvm
Laatst gewijzigd door jaccokoppes op 01 jun 2010 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

lexmaris
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2010 21:42

Re: nvm

Ongelezen bericht door lexmaris »

Het is of zelf de videokaart vervangen of 5 weken je laptop kwijt zijn door hem op te sturen naar Dell
Ben met je eens dat het allemaal erg lang geduurd heeft en het geen echt nette oplossing is maar is beter dan geen oplossing
Het vervangen van de videokaart gaat overigens via een klepje aan de onderkant van de laptop dus geen kans op verlies van garantie

Quintus Sertorius
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 jan 2009 01:15

Re: nvm

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Mooi toch. Nieuwe videokaart erin en de oude verpatsen. Win win situatie!

Gesloten