| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Packard Bell/Acer laptop gaat niet langer dan 2 jaar mee!!!!
Packard Bell/Acer laptop gaat niet langer dan 2 jaar mee!!!!
Op 21/4/2007 een Packard Bell laptop gekocht.
Mijn vrouw gebruikt hem voor betalingen en emailverkaar hooguit 2x per week. Nu na 3,5 jaar werkt de laptop niet meer.
Dit aan PB geschreven en krijg een brief terug helaas de (Europesche) garantie periode van 2 jaar is verlopen we kunnen u niet tegemoet komen.
Ik heb toen gebeld en ik kreeg als antwoord meneer wat zeurt u nou, onze laptops gaan maar 2 jaar mee want daarna zijn ze afgeschreven.
Dus wees blij dat hij het nog 1,5 jaar langer heeft volgehouden.
Ik vind dit dus een opstelling van niets en hoop dat het een koude douche waard is.
Met vriendelijke groet,
R. Hoen
Mijn vrouw gebruikt hem voor betalingen en emailverkaar hooguit 2x per week. Nu na 3,5 jaar werkt de laptop niet meer.
Dit aan PB geschreven en krijg een brief terug helaas de (Europesche) garantie periode van 2 jaar is verlopen we kunnen u niet tegemoet komen.
Ik heb toen gebeld en ik kreeg als antwoord meneer wat zeurt u nou, onze laptops gaan maar 2 jaar mee want daarna zijn ze afgeschreven.
Dus wees blij dat hij het nog 1,5 jaar langer heeft volgehouden.
Ik vind dit dus een opstelling van niets en hoop dat het een koude douche waard is.
Met vriendelijke groet,
R. Hoen
Re: Packard Bell/Acer laptop gaat niet langer dan 2 jaar mee!!!!
Je kan een hoop zeggen van Packard Bell, maar ze zijn wel eerlijk. Langer dan 2 jaar gaan ze inderdaad niet meeNu na 3,5 jaar werkt de laptop niet meer.
-
witte angora
Kan natuurlijk van alles zijn. Kapotte accu, vastgelopen programma, virusje...Nu na 3,5 jaar werkt de laptop niet meer.
"Werkt niet meer" wil nog niet zeggen: "rijp voor de container"
Werkt niet meer houd in dit geval het volgende in:
Als de aan/uit knop ingedrukt wordt dan gaat heel even het lampje van de harde schijf aan, de ventilator gaat herrie maken dwz dat dit werkt en daarna gebeurt er niets. Het lijkt wel of de ventilator harder draait dan anders.
Volgens de "specilaisten" zou het moederbord kapot zijn, en dat na 3,5 jaar voorzichtig gebruik.
Dit even ter aanvulling.
R. Hoen.
Als de aan/uit knop ingedrukt wordt dan gaat heel even het lampje van de harde schijf aan, de ventilator gaat herrie maken dwz dat dit werkt en daarna gebeurt er niets. Het lijkt wel of de ventilator harder draait dan anders.
Volgens de "specilaisten" zou het moederbord kapot zijn, en dat na 3,5 jaar voorzichtig gebruik.
Dit even ter aanvulling.
R. Hoen.
-
stofzuigertje
Het kan naast ventilator ook nog harde schijf zijn.
Maar dit is meestal wel te repareren en een ventilator of harde schijf zijn makkelijk vervangbaar.
Ik koop vaak dit soort probleem computers en herstel 90% met weinig kosten of met sloop delen.
Ik vermoed dat het plastic van ventilator krom is wegens hitte dus die warm maken en recht buigen is soms voldoende....
En nieuwe kosten minder dan €10,- en even zoeken naar passende...
Maar dit is meestal wel te repareren en een ventilator of harde schijf zijn makkelijk vervangbaar.
Ik koop vaak dit soort probleem computers en herstel 90% met weinig kosten of met sloop delen.
Ik vermoed dat het plastic van ventilator krom is wegens hitte dus die warm maken en recht buigen is soms voldoende....
En nieuwe kosten minder dan €10,- en even zoeken naar passende...
Hallo,
De harde schijf is het niet want die werkt gewoon als ik hem eruit haal en op een andere computer aansluit.
De ventilator maakt herrie en er komt een hoop koude lucht uit dus dat lijkt het ook niet te zijn.
Ik heb geprobeert om de onderkand los te halen maar als alle schroeven los zijn dan krijg ik het niet los. Kan dus ook niet zelf even kijken of ik iets zie.
Is er een hint hoe ik de onderkant makkelijk los kan krijgen?
Groet, Rein.
De harde schijf is het niet want die werkt gewoon als ik hem eruit haal en op een andere computer aansluit.
De ventilator maakt herrie en er komt een hoop koude lucht uit dus dat lijkt het ook niet te zijn.
Ik heb geprobeert om de onderkand los te halen maar als alle schroeven los zijn dan krijg ik het niet los. Kan dus ook niet zelf even kijken of ik iets zie.
Is er een hint hoe ik de onderkant makkelijk los kan krijgen?
Groet, Rein.
Helaas de gebruiksaanwijzing staat niet meer op de site.
Maar ik heb hem zelf nog wel maar die geeft geen duidelijkheid.
Groet, Rein
Maar ik heb hem zelf nog wel maar die geeft geen duidelijkheid.
Groet, Rein
Hallo,
Ik heb de PB easynote MZ 35-200.
Groet,
Rein Hoen
Ik heb de PB easynote MZ 35-200.
Groet,
Rein Hoen
Laatst gewijzigd door reinhoen op 15 aug 2010 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.