LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packard Bell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Dirkie

Re: Packard Bell

Ongelezen bericht door Dirkie »

als jij een PB open draait ver breek je de zegel en dan is garantie weg maar jij weet dat toch wel???????
Gelukkig lees ik overal da de garantie van PB niets voorsteld, dus dat maakt niets uit. :mrgreen:

bussiness

Ongelezen bericht door bussiness »

Ja en daar zit nu het verschil in tussen de prutsers en de professionals.

In 30 minuten kan het gedaan zj dat klopt zonder updates zonder alle noodzakelijke drivers en programma's bv pdf reader/flash noem maar op.

Dat noem ik ook afraffelen en geen kwaliteit leveren.
Ja ze gaan ook eerst naar de fabriek maar als het daar te druk is krijgen wij er een kleine 20 per week dus ja ik mag ook de stickers vervangen heb een hele rol.

En als je kennis een pc winkel had dus geen prutser wat ie schijnbaar wel is had ie jou al kunnen helpen maar hij kan het dus ook gewoonweg niet.
nooit gewten dat je een kapotte zegel terugplaats en normaal gesproken stuurd men pc met garantie terug naar de fabriek en daar worden ze hersteld dus jij praat maar wat kennis van mij heeft ook een pc winkel en geeft dit ook aan maar doet deze rep voor 25 euro want hij heeft geen twee uur nodig voor het installeren van een pc het gaat er mij om de ver te zoeken service van bepaalde winkels en merken maar jij weet het toch al allemaal reageer nu maar weer op je aldi pc

gieleke

Ongelezen bericht door gieleke »

als jij 20 kapotte pc per dag krijgt noem ik jouw de grootste prutser aller tijden want ik weet uit ervaring iemand die zoveel schrot aangeleverd krijgt verkoopt ook veel kringloop spul en een rol zegels krijgt niemand maar stop nu maar met jouw reacties jij helpt alleen iemand van de regen in de drup en ps iedereen kan zelf wel een pdf reader installeren of macromedia want dat installeerd zich vanzelf hoeft alleen maar op oke te drukken zoveel werk is dit niet kan elk klein kind en om andere collegas prutsers te noemen is erg laag dus reageer je maar verder op andere pc van aldi of medion af want daar weet je toch ook zoveel vanaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!voor veel te veel geld

bussiness

Leer eerst eens fatsoenlijk nl typen zou ik zeggen.

IK zeg ongeveer 20 per week das wat anders als per dag.
Ik verkoop geen PB ik repareer ze in opdracht van PB zelf daarna gaan ze gewoon weer terug naar PB die ze terug stuurd naar de klanten.

Jij weet niet wat wij krijgen, we repareren diverse merken i.o.v de fabrikanten dus ja wel break seals op voorraad.

En uiteraard kan iedereen dat zelf installeren dat klopt, maar als ie bij ons weggaat hoeft de klant dat niet te doen dan is het echt plug en play met alle servicepacks en updates.

En dat wordt gewaardeerd gewoon een pc kant en klaar afleveren en niet prutsen zodat de klant thuis nog alles moet doen.

En als je vriend met zijn pc winkel dit standaard iets niet kan noem ik het een prutser en dozen schuiver meer niet.
gieleke schreef:als jij 20 kapotte pc per dag krijgt noem ik jouw de grootste prutser aller tijden want ik weet uit ervaring iemand die zoveel schrot aangeleverd krijgt verkoopt ook veel kringloop spul en een rol zegels krijgt niemand maar stop nu maar met jouw reacties jij helpt alleen iemand van de regen in de drup en ps iedereen kan zelf wel een pdf reader installeren of macromedia want dat installeerd zich vanzelf hoeft alleen maar op oke te drukken zoveel werk is dit niet kan elk klein kind en om andere collegas prutsers te noemen is erg laag dus reageer je maar verder op andere pc van aldi of medion af want daar weet je toch ook zoveel vanaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!voor veel te veel geld

gieleke

Ongelezen bericht door gieleke »

20 pc per week is nog te veel en over nl typen begin dan zelf ook maar een cursus en de dozen doorschuiver heeft hem van daag binnen een half uur gerepareerd en gratis dus stik maar in PH en werk ?????? als je dat kunt noemen want de hele dag aoverall ant woorden geven betekent weinig of helemaal niets anders te doen dan internetten en voor al die ....... merken waar jij voor werkt repareer jij ook weinig of niets als jij voor zoiets 2uur nodig hebt

bussiness

Blaaskaak,

Er waren toch geen drivers, volgens mij ben jij hier degene die een bedrijf zwart maakt en zelf niet weet wat ie doet.

En nogmaals goed en correct werk afleveren is gewoonweg 2 uur simpel zat.
Wil je aan je pc laten prutsen voor 25 euro dan ga je naar de studenten, kvk loze figuren en oplichters toe.

Wil je kwaliteit hangt daar een prijskaartje aan.

En ja ik heb zat tijd tussendoor, installaties gaan dmv images vrijwel automatisch.
En personeel kan ook werken.
gieleke schreef:20 pc per week is nog te veel en over nl typen begin dan zelf ook maar een cursus en de dozen doorschuiver heeft hem van daag binnen een half uur gerepareerd en gratis dus stik maar in PH en werk ?????? als je dat kunt noemen want de hele dag aoverall ant woorden geven betekent weinig of helemaal niets anders te doen dan internetten en voor al die ....... merken waar jij voor werkt repareer jij ook weinig of niets als jij voor zoiets 2uur nodig hebt

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

bussiness schreef:Leer eerst eens fatsoenlijk nl typen zou ik zeggen.

IK zeg ongeveer 20 per week das wat anders als per dag.
Ik verkoop geen PB ik repareer ze in opdracht van PB zelf daarna gaan ze gewoon weer terug naar PB die ze terug stuurd naar de klanten.
zoiets als de pot verwijt de ketel...

ik verwonder me altijd over de creativiteit in het vervoegen van werkwoorden.

delkash

Ongelezen bericht door delkash »

pb is *** bedrijf moest 60euro betallen voor 2 simpele dvds

Gesloten