LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packard HELL

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
SCF1

Packard HELL

Ongelezen bericht door SCF1 »

Ikk heb 3 jaar geleden een Packard Hell gekocht wat een ellende ik heb voor het eerst een pc aangeschaft dit doordat ik door een arbeidsongeval al langdurig thuis zit.
De dag dat ik die pc gekocht heb had ik beter mijn linkerbeen kunnen breken(mijn rechter was onder een heftruck terecht gekomen) en beide armen en handen ,wat een ergernis heb ik in huis gehaald ongelooflijk.
Ik had hem nog geen maand in huis of er was al iets niet goed ik weer naar de winkel hem oplaten sturen en niets gevonden,pc na een maand weer terug thuis gekomen bleek ik dezelfde problemen houden,weer met de pc terug en weer opgestuurd weer een maand later pc terug en moederboord vervangen dus dacht ik dat is opgelost foutje toen begonnen de problemen pas nog meer vastlopen enz.
Ik kreeg hem weer terug en weer niet goed weer opgestuurd en weer een moederboord vervangen omdat ze er 1 van een ander type in hadden gestopt.
Ik vol goede moed naar huis en weer erger dan het al was weer opsturen dus,na ander halve maand weer de pc terug maar tot mijn verbazing hoorde ik nu de losse onder delen in de doos rammellen dus ik weer met de verpakking naar IT's(koop ik nu ook nooit meer iets)daar het geval laten horen en zij snapten er ook niets meer van met veel pijn en moeite een nieuwe pc gekregen maar hier kreeg ik ook weer dezelfde problemen mee niets mee gedaan een hoop ergernis later is de harde schijf al na nog geen 2 jaar versleten,nou voel ik me helemaal in de aap gelogeerd.
Ik raad iedereen aan nooit een Packard HELL te kopen en iedere verkoper die daar mee aankomt heeft naar mijn idee ook geen verstand van een computer.
:oops: :evil:

mukkiefuk

Re: Packard HELL

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Mensen die een pc kopen bij de It's hebben er ook geen verstand van.
Gelukkig heb je er van geleerd en koop je de volgende daar niet meer.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Hier is al een topic over dit onderwerp:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 37&t=11606

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

mukkiefuk schreef:Mensen die een pc kopen bij de It's hebben er ook geen verstand van.
Gelukkig heb je er van geleerd en koop je de volgende daar niet meer.

"Er geen verstand van" hebben klopt niet. Iedereen heeft een verstand. Vind dit argument weinig onderbouwd, ook deel ik de mening noiot een computer te kopen bij de It's maar bij een echte computerwinkel met alleen dat....computers. Maar omdat heel veel mensen (huis, tuin- en keukengebruikers) doorgaans niet naar zulke winkels gaan omdat het voor een leek te veel termen in 't rondte vliegen, gaan ze liever naar een elektronicazaak waar ze een pc krijgen waarin vaak componenten zijn die best wel low-budget zijn plus niet nagedacht is over de upgrademogelijkheden....want immers een leek koop toch wel weer een nieuwe.

Plus komt daarbij dat de It's vaak een service levert die een computerwinkel niet levert. Een computerwinkel heeft de kennis en tijd zelf in huis om problemen te repareren en desgewenst alleen componenten te bestellen bij de fabrikant.

Nu wil ik wel even zeggen dat er niets mis is met mensen die weinig kennis hebben van computers en alles daaromheen. Niemand kan alles weten, en ook ik was ooit een leek wat betreft kennis van ICT. Alles valt te leren maar denk gewoon dat de huis, tuin en keukegebruiker een apart marktsegment is, die door elektronicazaken bediend worden. Die bieden voor lage prijzen simpele pcs zonder fratsen. Leken sleutelen immers niet graag in en aan pc's.

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

SCF1 schreef: Ik raad iedereen aan nooit een Packard HELL te kopen en iedere verkoper die daar mee aankomt heeft naar mijn idee ook geen verstand van een computer.
:oops: :evil:

Wat is dat voor een raar argument, ookal begrijp ik je frustratie wel. Wat is dan volgens jou, verstand van een computer? Met een muis klikken? Een virusscan starten? Foto's bewerken?

En en merk zeg niets, het is maar een naam. Dat 1 produkt niet goed is, wil niet zeggen dat alles niet goed is.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Als ik de klacht lees, dan is het voor de TS misschien wel verstandig om de electrische installatie na te laten kijken.

Ook gebeurd het wel eens dat een apparaat die in huis staat een dermate troep op de electrische installatie gooit, dat de computer daar last van heeft.

Gesloten